Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازاریاب حضوری جنسیت:آقا، خانم حداکثر سن 35 سال حداقل مدرک تحصیلی دیپلم حقوق ثابت پورسانت بیمه تامین اجتماعی بیمه تکمیلی کمک هزینه های لازم متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل 09304952124 ایمیل m.shoja2018@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه ویژه صنایع غذایی و محصولات کشاورزی در اکسپو ۲۰۲۴

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشورمان هفته آینده در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، در همین رابطه علیرضا پیمان‌پاک قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی توضیحاتی درباره ظرفیت این فرصت ارائه کرد.

علیرضا پیمان‌پاک، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی: باتوجه به موفقیت‌های بدست آمده و استقبال بیش از ۱۲۰۰ تاجر از کشور‌های مختلف در ایران اکسپو ۲۰۲۳، در نمایشگاه ایران اکسپو پیش‌رو در مجموع ۱۲۰ شرکت مطرح ایرانی در حوزه صنایع غذایی و محصولات کشاورزی حضور دارند که بیش از ۶۵۰۰ مترمربع غرفه را به خود اختصاص داده‌اند.

طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته توسط سازمان توسعه تجارت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، حداقل ۸۶ مقام مسؤول از ۴۹ کشور مختلف در سطح نخست‌وزیر، وزیر، معاونین وزرا و بیش‌از ۲۰۰۰ تاجر معتبر از کشور‌های مختلف نظیر عراق، روسیه، هند، کشور‌های حاشیه خلیج فارس، شرق اروپا، اتحادیه اوراسیا، هند، پاکستان، چین، آسیای میانه، ترکیه، آلمان، نروژ، دانمارک و کشور‌های حوضه ASAN و قاره آفریقا و آمریکای لاتین حضور خواهند داشت که بیش از ۵۰ درصد این افراد در حوزه صنایع غذایی و محصولات کشاورزی فعالیت دارند.

توسعه تجارت با کشور‌های عضو پیمان اوراسیا در حوزه محصولات گلخانه‌ای و باغی، خشکبار و آبزیان هم‌چنین توسعه صادرات سیب، کیوی و خرما به هند و برخی محصولات به چین، مهم‌ترین هدف‌گذاری کشور در توسعه تجارت صنایع غذایی و محصولات کشاورزی کشور است که با حضور جدی در نمایشگاه‌ها و اعزام/پذیرش هیأت‌های تجاری محقق خواهد شد.

به‌منظور گسترش همکاری‌های کشاورزی با قاره آفریقا و آمریکای لاتین برنامه‌ریزی‌هایی در قالب صادرات خدمات فناوری، تجهیزات کشاورزی صورت‌گرفته است و هم‌زمان پیگیری حضور تجار این کشور‌ها در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از سوی وزارت جهادکشاورزی و با هماهنگی سازمان توسعه تجارت درحال انجام است.

 

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت نام آزمون استخدام نیروی خدمتگزار
  • معرفی دوره MBA دانشگاه تهران و لینک ثبت نام
  • آخرین جزئیات از آرامستان‌های جدید تهران | معاون شهردار: این زمین‌ ها متعلق به نهادهای حاکمیتی است
  • آخرین جزئیات از آرامستان‌های جدید تهران | نظری: این زمین‌ ها متعلق به نهادهای حاکمیتی است
  • احداث آرامستان‌های جدید در شرق و غرب تهران
  • آرامستان‌های جدید در شرق و غرب تهران احداث می‌شوند
  • جایگاه ویژه صنایع غذایی و محصولات کشاورزی در اکسپو ۲۰۲۴
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان