Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@23:49:40 GMT

مشکلات حضور زنان در صنعت سینمای هالیوود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۷۴۹۴

آفتاب‌‌نیوز :

اولین نمایش جهانی فیلم سینمایی «دستیار» در ۳۰ اوت ۲۰۱۹ در جشنواره فیلم تلیوراید بود. این فیلم در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ توسط بلیکر استریت منتشر خواهد شد.

داستان فیلم در مورد یک زن جوان فارغ‌التحصیل است که به تازگی وارد یک شرکت تولید فیلم شده‌ و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. جولیا گارنر، متیو مک‌فادین، کریستین فروست، مکنزی لی، نوآ رابینز، داگمارا دومینچیک و پوروا بدی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «دستیار» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولیا گارنر در این فیلم نقش اول را ایفا می‌کند، وی از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از آثاری که او در آن بازی کرده است، می‌توان به فیلم «مادر بزرگ» و سریال «اوزارک» اشاره کرد.

متیو مک فادین، بازیگر مرد روبروی جولیا گارنر است، از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم «سه تفنگدار» و «غرور و تعصب» اشاره کرد. او همچنین در فیلم‌های «آنا کارنینا»، «رابین هود» و سریال «دوریت کوچک» بازی کرده‌است.

منبع: خبرگزاری میزان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هالیوود ریپورتر فیلم سینمایی هالیوود بازیگران زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس

 مدافع میانی و ملی پوش پرسپولیس با بازی مقابل صنعت نفت آبادان به باشگاه صدتایی‌های تیم خود خواهد پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، کنعانی‌زادگان که ابتدای فصل جاری بعد از دو فصل حضور در الاهلی قطر به پرسپولیس برگشت و غالبا بازیکن اصلی تیمش بوده حالا به رکورد صد بازی با پیراهن تیمش رسیده است.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گزارش داد محمدحسین کنعانی‌زادگان در مصاف با صنعت نفت آبادان برای یکصدمین بار با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و البته این جدای از بازی با سپاهان است که در جریان آن، این مدافع خوب فوتبال کشورمان در ترکیب اصلی سرخپوشان ایران در میدان حضور پیدا کرد ولی این مسابقه با امتناع بی‌دلیل حریف از حضور در میدان سه بر صفر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

این ملی‌پوش فوتبال کشورمان را راهی ملوان کرد و در ادامه باعث جدایی چند ساله‌اش از پرسپولیس شد تا در نهایت در خرداد ۱۳۹۸ به جمع سرخپوشان بازگشت.

قبل از آن، محمدحسین کنعانی‌زادگان در مقطعی که در رده‌های پایه پرسپولیس حضور داشت با راهیابی به تیم بزرگسالان، نخستین بازی خود را نیز تجربه کرد و از این جهت می‌توان او را قدیمی‌ترین بازیکن حال حاضر تیم توصیف کرد.

    نکته جالب توجه اینکه کنعانی‌زادگان در بازگشت دوباره به پرسپولیس، نخستین بازی خود را مقابل صنعت نفت آبادان انجام داد. تیمی که حالا در یکصدمین بازی رسمی خود با پیراهن پرسپولیس مقابل آن قرار می‌گیرد.

او در ۹۹ بازی گذشته خود در ۶۱ پیروزی، ۲۶ تساوی و ۱۲ شکست حضور داشته است.

حضور در ۵۵ کلین‌شیت، ۷ گل زده، یک پاس‌گل و کسب یک پنالتی هم از دیگر عملکردهای او در بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ دقیقه بازی در ترکیب سرخپوشان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری کنعانی زادگان در جواب به منتقدان ماشین 100 میلیاردی ؛ عذرخواهی می‌کنم (عکس) بررسی حاشیه های تمام نشدنی کنعانی زادگان!

دیگر خبرها

  • گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی (عکس)
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • تاب‌‌آوری زنانه، قدرت مادرانه
  • افخمی: به نظرم به آوینی ایدئولوژیک بودن نمی‌چسبد
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • همای سعادت بر شانه افعی تهران / در «افعی تهران» تعادل برقرار است
  • بهترین فیلم‌های ایرانی دهه شصتی (+عکس)