Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@12:04:17 GMT

۷۵میلیارد ریال به توسعه ورزش باشت اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۷۵۰۳

۷۵میلیارد ریال به توسعه ورزش باشت اختصاص یافت

مهدی عسکری  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعتبار از محل بودجه نفت برای ساخت ۲ سالن ورزشی چند منظوره ورزشی و چهار زمین چمن مصنوعی در باشت اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: از این میزان اعتبار ۲۵ میلیارد ریال به سالن ورزشی شهرک باقلات ،۳۰ میلیارد ریال به سالن ورزشی بوستان  و ۲۰ میلیارد ریال برای احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای چاه تلخ،تلچگاه،چم بلبل و برغون هر کدام به میزان پنج میلیارد ریال پیش بینی شده است

وی بیان کرد: با پیگیرهای انجام شده چهار هزار متر مربع زمین به سالن های ورزشی بوستان و شهرک باقلات هر یک ۲ هزار متر مربع و ۶ هزار متر مربع زمین نیز برای ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در چهار روستاهای باشت هر کدام به مساحت یکهزار و ۵۰۰ متر مربع اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری عنوان کرد: تلاش می شود تا پایان سال جاری عملیات اجرایی این طرح ها اغاز شود.

وی ابراز داشت: اجرای طرح های زمین چمن مصنوعی روستاهای بوستان،کته و بهره عنا که هم اکنون در حال اجراست تا پایان سال جاری بهره برداری خواهد شد.

در حالی که تا پیش از دولت یازدهم زمین مصنوعی فوتبال در این شهرستان وجود نداشت  با پیگیری های مسئولان هم اکنون ۱۲ زمین چمن ورزشی در روستاهای باشت ایجاد شده که هشت مورد آن در روستاها و بقیه در مناطق شهری احداث شده است.

عسکری عنوان کرد:روستاهای حاج قلندر،خان احمد، برمامیون، منصورآباد، کته،بوستان،شوش علیا،و بیدک در دولت تدبیر و امید صاحب زمین چمن ورزشی شده اند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت ابراز داشت:۱۵ طرح ورزشی از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون در مناطق شهری و روستایی باشت اجرا شده است.

عسکری تصریح کرد: این طرح ها با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت ۱۰ طرح ورزشی در مناطق روستایی و پنج طرح نیز در مناطق شهری باشت احداث شده است

وی تصریح کرد: بیش از یکهزار و ۲۵۹ ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی در شهرستان فعالیت می کنند.

عسکری گفت: هم اکنون ۱۶ هیات ورزشی در باشت فعالیت می کند در حالی که در سالهای گذشته چهار هیات بوده است.

شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره ورزش و جوانان رشته های مختلف ورزشی زمین فوتبال کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت:از این میزان ۸۳ میلیارد ریال برای بهره برداری از ۳۵ طرح احیا و مرمت قنوات، ۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال به منظور اجرای طرح‌های انتقال آب با لوله در منطقه عمرانی و «مارکوهک» با حجم چهار هزار و ۴۵۳ متر و ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال برای احداث ۲ کانال بتنی در روستا‌های «قوِژد و بیمرغ» با حجم عملیات ۸۰۰ متر تخصیص پیدا کرد.

اسماعیل قربانی افزود:  افزون بر سه میلیارد ریال اعتبار برای احداث سامانه آبگیر باران و کاشت نهال سماق در زمین‌های کشاورزی شیبدار با مساحت ۱۲ و نیم هکتار در شهرستان گناباد از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون تخصیص یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی گناباد گفت: طرح افزایش تولید جو آبی و تولید گندم با محوریت ارقام جدید و توسعه مکانیزاسیون این محصولات در سطح سه هزار و ۵۳۵ هکتار، اجرای طرح افزایش تولید حبوبات و علوفه نظیر سورگم (ذرت خوشه ای)، چغندر علوفه‌ای و ارزن دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی گناباد از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون بوده است.

وی پیگیری و جذب سه هزار تن کود یارانه‌ای شامل کود اوره، فسفاته، پتاسه، اجرای طرح کشف حفاظتی در سطح ۶۴۰ هکتار اراضی زیر کشت گندم و جو، توزیع در مجموع ۱۵۸ تن بذر اصلاح شده جو، گندم، پنبه و سورگوم بین کشاورزان و توزیع و ترویج ۱۵ تن بذر تریتیکاله به عنوان یک منبع تغذیه دام با عملکرد و سازگاری مناسب را از دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی گناباد در این مدت برشمرد.

قربانی گفت: با هدف افزایش عملکرد تولید، طرح توسعه مزارع آرمانی زعفران، باغ‌های گل محمدی، گیاهان دارویی، باغات کم آب طلب و در اراضی شیب دار، گلخانه‌های آلوئه ورا و سبزی و صیفی جات در مجموع در سطح ۴۵۰ هکتار زمین‌های زیر کشت گناباد در سال ۱۴۰۲ اجرا شد.

وی گفت: ۱۰۵ هکتار از باغ‌های پسته گناباد در سال گذشته مشمول طرح اصلاح و هرس و باردهی قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال برای کمک به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن در خراسان رضوی
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد