Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:44:43 GMT

باید به مدیریت یکپارچه در حریم توجه کنیم

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۷۶۲۲

باید به مدیریت یکپارچه در حریم توجه کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا نژاد بهرام عصر امروز در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند پایش حریم با بیان اینکه تجارب دو دهه اخیر در حریم نشان می‌دهد که با وجود داشتن ایده‌آل‌هایی برای حریم نتوانستیم به وضعیت مطلوب برسیم، گفت: ما باید واقعیت را با شرایط مطلوب پیوند دهیم و نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن مشکلات سیاست‌هایی را تدوین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های صیانت از حریم ایجاد مدیریت یکپارچه است، گفت: وقتی مدیریت یکپارچه در حریم راهگشا نبود و نتوانستیم آن را ایجاد کنیم چرا به سراغ یکپارچگی مدیریت نرفتیم. یعنی اینکه با شهرداران شهرهای اطراف تهران در مورد لزوم صیانت از حریم به توافق برسیم و من به شخصه به استاندار تهران نامه نوشتم و عنوان کردم که به جای مدیریت یکپارچه در حریم از یکپارچگی مدیریت بهره ببریم و در تعامل با شهرستان‌های پیرامون تهران به توافقی مشترک در خصوص حریم برسیم و روی نقاط اشتراک‌مان صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه حریم به مانند یک پرنده است که دو بال دارد گفت: یک بال حریم تبیین قوانین است که می‌توان با یکپارچگی مدیریت و اختلافات به آن دست پیدا کنیم و بال دیگر آموزش و استفاده از ظرفیت‌های حرایم است.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با انتقاد از نحوه تقسیمات کشوری گفت: تقسیمات کشوری دست ما را در حریم بسته است. به گونه‌ای که در تقسیمات کشوری متأسفانه مصالح شهرها دچار مشکلات عدیده‌ای شده است که باید برای آن نیز چاره‌ای بیندیشیم.

کد خبر 4834964

منبع: مهر

کلیدواژه: زهرا نژادبهرام شورای شهر تهران حریم شهری شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهر تهران بارش برف مناطق سیل زده کشور محسن هاشمی دستگیری سارق سقوط هواپیمای اوکراینی کمیته امداد امام خمینی سیل سیستان و بلوچستان قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی محمد سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری مدیریت منابع آب، سیف‌الله آقابیگی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب اظهار داشت: ماهیت بارندگی‌های بهاری با توجه به گرم شدن هوا، بارش‌هایی با شدت زیاد و در فاصله زمانی کوتاه مدت است.

وی افزود: این اتفاق در روزهای اخیر در تفت استان یزد و فین کاشان در استان اصفهان نیز رخ داد که بارش‌های پرحجم موجب آب‌گرفتگی شدید اراضی شد.

آقابیگی خاطرنشان کرد: این نوع بارش عموماً موجب آب‌گرفتگی معابر، جاده‌ها، مسیرهای ارتباطی و اراضی کشاورزی می‌شود که اکیداً به مردم و شهروندان گرامی توصیه می‌شود هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و نظامات ایمنی اعلام شده از سوی دستگاه‌های مربوطه و رسانه‌ها را مورد توجه قرار دهند تا از خطرات احتمالی در امان باشند.

کد خبر 6087651 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله