Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقه‌مندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.  

  بروزرسانی نسخه ایکس باکس بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد   شرکت راک استار اعلام کرد بروزرسانی جدید بازی Red Dead Redemption 2 برای کنسول Xbox One عرضه شده و مراحل موجود در نسخه کامپیوتر این بازی به نسخه ایکس باکس اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رندرهای دو گوشی مقرون به صرفه ال‌جی منتشر شد   یکی از افشاگران دنیای فناوری به تازگی تصاویر رندر‌های دو گوشی جدید مقرون به صرفه ال‌جی را فاش کرد. مشخصات هدست VR لنوو اعلام شد   به تازگی لنوو جزئیات پروژه هدست جدید خود را اعلام کرده که بر اساس آن مشخصات این محصول منتشر شد. حمله سایبری به مدیرعامل اینستاگرام   در طی گزارش دروغین درباره گروگان گرفته شدن آدام موسری، یگان ویژه آمریکا به خانه این فرد نفوذ کرد. گوشی هوآوی شما چه زمانی به اندروید ۱۰ دسترسی پیدا می‌کند   هوآوی از برنامه زمانی عرضه بروزرسانی‌های اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI ۱۰ برای گوشی‌های خود، رونمایی کرد. واقعیت پشت‌پرده هک شدن گوشی مالک روزنامه واشنگتن‌پست توسط ولیعهد عربستان   رابطه دوستانه ولیعهد عربستان با ثروتمندترین مرد جهان، یا حضور جمال خاشقچی به یک دشمنی تبدیل شد. اطلاعات جدید از آخرین قابلیت توئیتر   توئیتر امروز توضیحاتی درباره قابلیت جدید اضافه شده به این برنامه در صفحات مجازی منتشر کرد. حملات سایبری متعدد به سایت‌های وردپرس   گزارشات حاکی از وقوع حملات سایبری، توسط کلاهبرداران اینترنتی، بر روی بیش از ۲۰۰۰ سایت وردپرس است. رونمایی از طراحی داخلی حیرت‌انگیز خودرو لوکس بنتلی   شرکت بنتلی از پیچیده‌ترین طراحی داخلی اتومبیل در تاریخ صنعت خودروسازی جهان، رونمایی کرد. تائید مشخصات سامسونگ گلکسی M21 در بنچمارک  Geekbench با انتشار نتیجه آزمایش بنچمارک سایت Geekbench مشخصات گوشی گلکسی M۲۱ تائید شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی دریچه فناوری اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟

سارقان اینترنتی راه‌های مختلفی را برای دسترسی به اطلاعات گوشی تلفن همراه اشخاص امتحان می‌کنند تا با هک کردن گوشی، به اطلاعات حساب‌های بانکی و حساب‌های کاربری آنها در فضای مجازی دسترسی پیدا کنند.

دغدغه بسیاری از افراد این است که آیا گوشی آنها مورد حمله هکر قرار گرفته است یا نه، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا (فتا) چند راهکار را پیشنهاد کرده است تا از امن بودن گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

نشانی‌های هک شدن گوشی تلفن همراه:

۱-ضعف ناگهانی عملکرد

۲-مصرف غیرعادی باطری

۳-داغ شدن گوشی در مدت زمان کوتاه

۴-پاپ‌آپ‌های زیاد و غیرقابل بستن

۵-ظاهرشدن اپلیکیشن‌های ناآشنا برروی گوشی

۶-مبلغ قبض تلفن بالا و غیرعادی (احتمال سوءاستفاده از سیم کارت شما برای برقراری تماس یا پیام‌های مخرب)

اگر فکر می‌کنید گوشی‌تان در خطر هک شدن قرار دارد چه کار‌هایی باید انجام داد؟

۱-عوض کردن پسورد تمام اکانت‌ها از طریق دستگاه دیگر

۲-نصب آنتی ویروس

۳-بازگشت به تنظیمات کارخانه و پاک کردن تمام اطلاعات

در آخر چند راه‌کار برای پیشگیری از هک شدن گوشی که باید انجام دهیم:

۱- عدم استفاده از vpn‌های نامطمن

۲- استفاده از برنامه‌های مدیریت پسورد

۳- عدم استفاده از پایگاه‌های شارژ موبایل در مکان‌های عمومی

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم