Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@10:01:12 GMT

قاتل نامرئی جان ۴۳ آذربایجانی را گرفت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۷۷۶۴

قاتل نامرئی جان ۴۳ آذربایجانی را گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی صفایی‌فرد مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۴۳ نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در استان آذربایجان‌شرقی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۶ نفر زن و ۲۷ نفر مرد بودند.

او افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد ۱۷ نفر فوت شده بود ۲۶ نفر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی متذکر شد: در طی آذر امسال نیز ۶ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در استان جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در آذر سال گذشته پنج نفر بوده که امسال یک نفر افزایش داشته است.

صفایی‌فرد اضافه کرد: در سال گذشته در استان ۳۷ نفر بر اثر استنشاق گاز سمی مونواکسید کربن جان خود را از دست داده بودند که از این تعداد ۲۴ نفر مرد و ۱۰ نفر زن بودند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازگرفتگی پزشک قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: دو روز گذشته در پی درگیری خانوادگی در مهاباد یک فقره قتل به وقوع پیوست که در اثر آن یک نفر به قتل رسید و عامل قتل متواری شده بود.

او اضافه کرد: با پیگیری و دستور مقام قضایی و هماهنگی مطلوب با نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قاتل در یکی از شهر‌های اطراف شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازپرس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • پیش‌فروش شنل نامرئی‌کننده آغاز شد: فول‌سایز ۶۰ میلیون تومان / فیلم
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • انتشاردهندگان ۸۰درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • انتشاردهندگان ۸۰ درصد گازهای گلخانه‌ای جهان معرفی شدند/ آمریکا در صدر
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • استنشاق دود اگزوز خودرو‌ها تمرکز کودکان را کاهش می‌دهد
  • گام بلند صنعت حمل و نقل در کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن