Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@11:29:24 GMT

کاروان هندبال سه‌شنبه واردتهران میشود

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۷۸۳۴

کاروان هندبال ایران پس از کسب عنوان ششمی آسیا روز‌ سه‌شنبه وارد تهران خواهد شد. ناطقان: تیم ملی هندبال ایران در ادامه نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا  امروز برای کسب عنوان پنجم به مصاف تیم ملی امارات، رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه 29 بر 26 به سود امارات تمام شد. به این ترتیب تیم ملی هندبال امارات عنوان پنجم رقابت‌های قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد و ایران در جایگاه ششم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاروان هندبال ایران پس از کسب عنوان ششمی رقابت‌های قهرمانی آسیا روز سه‌شنبه وارد تهران خواهد شد.

در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا تیم‌های بحرین، قطر، کره‌جنوبی و ژاپن با هم رقابت می‌کنند. منبع: فارس برچسب ها: کاروان هندبال ، سه شنبه ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاروان هندبال سه شنبه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، رقابت‌های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت‌ها راه پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات بازماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت‌ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

دیگر خبرها

  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا