Web Analytics Made Easy - Statcounter

همین که خبر جدایی گابریل کالدرون قطعی شد، برای چندمین مرتبه در ماه‌های گذشته نام یک‌سری از بازیکنان برای بازگشت به پرسپولیس پشت سر هم ردیف شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نام یکی از بازیکنانی که برای بازگشت به پرسپولیس مطرح شد رامین رضاییان بود که در سال ۲۰۱۹ به اندازه کافی نتوانست موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در انتخاب باشگاه‌های خود، بیشتر از آنکه به مسائل فنی و انگیزشی توجه داشته باشد، در بحث مالی، نگاه اقتصادی داشت.

برخی نزدیکان باشگاه مدعی هستند این بازیکن شمالی قصد داشت شانس خود برای بازگشت به پرسپولیس را امتحان کند و بی‌میل نبود که برگردد. اتفاقاً مدیران باشگاه می‌خواستند او را دوباره به پرسپولیس برگردانند ولی کادر فنی وقت، با بازگرداندن این ستاره ملی‌پوش موافق نبود. گابریل کالدرون اعتقاد داشت با مهدی شیری کنار فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و البته فرشاد احمدزاده می‌تواند سمت راست خط دفاع تیمش را بیمه کند.

از سوی دیگر، قیمت رضایتنامه رضاییان هم بسیار بالا بود و باشگاه این بازیکن در قطر، به سادگی حاضر نمی‌شد رامین را از دست بدهد. همین امر سبب شد کالدرون در یک جلسه با انصاری‌فرد از او بخواهد به جای جذب بازیکن ایرانی، به دنبال یک هافبک و یک مهاجم خارجی باشد. او دو مرتبه در جلسات با مدیران باشگاه گفته بود نیازی به دفاع راست جدید ندارد، چون شرایط تیمش خوب است.

وقتی جدایی کالدرون قطعی شد، بار دیگر شنیدیم رامین را برای پرسپولیس گزینه کردند. با این حال باز هم خبری از بازگشت رضاییان نشد. در شرایط اقتصادی فعلی، بازیکنان فوتبال به رقم قرارداد اهمیت بیشتری می‌دهند و بازیکنی که قرارداد بر مبنای دلار بسته، به سادگی با قیمت‌های پایین به لیگ برتر ایران برنمی‌گردد.

جالب اینکه در همان ساعات اولیه قطعی شدن حضور گل‌محمدی، نام حسین ماهینی دیگر مدافع راست تیم هم از لیست خارج شد تا شایعه حضور رامین رضاییان پررنگ شود، اما مدیران باشگاه به دنبال عقد قرارداد با استوکس رفتند. سپس محمدحسن انصاری‌فرد در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد به خواسته گل‌محمدی، یک سهمیه از لیست بزرگسالان خالی ماند تا اگر در طول فصل بازیکنی مد نظر کادر فنی قرار گرفت، جذب تیم شود.

رامین در زمان مربیگری برانکو و در حالی که اوج دوران فوتبالش را سپری می‌کرد، مجبور به جدایی از پرسپولیس شد و حالا که به بازیکنی ملی‌پوش و باتجربه بین‌المللی تبدیل شده، برای بازگشت به جمع سرخپوشان باید منتظر بماند. این ادعای نزدیکان باشگاه است که می‌گویند رامین تا یک‌قدمی حضور در پرسپولیس پیش آمد، اما این بازیکن هرگز صحبت رسمی در این مورد نداشت.
خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رامین رضاییان پرسپولیس پرسپولیس رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کارهای تاکتیکی متفاوت انجام شد. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد. محمدحسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888770

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • گلایه‌های رامین رضاییان از وضعیت چمن ترکمنستان (فیلم)
  • رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند
  • رامین رضاییان: دست و پای‌مان در زمین ترکمنستان خونی شد
  • رضاییان: دست و پای بازیکنان ایران خونی شد
  • رامین رضاییان به جایگاهش برگشت
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟