Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در مراسم امضا و تبادل تفاهمنامه همکاری مشترک وزارت نیرو و دانشگاه تربیت مدرس در محل وزارت نیرو، گفت: همکاری دانشگاه و صنعت باید بر اساس نیاز‌های دو طرف شکل گیرد تا بتواند مشکلات جامعه را حل کند.

وی با بیان اینکه تعریف نشدن نیاز دو طرف در همکاری مشترک منجر به توسعه یافتگی نخواهد شد، افزود: تاکنون همکاری دانشگاه و صنعت محصول مشترکی نداشته است، کوتاهی‌هایی در این زمینه شده که باید برای جبران آن تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردکانیان با بیان اینکه در همکاری دانشگاه و دستگاه اجرایی نباید نگاه کارفرمایی حاکم باشد، ادامه داد: راهکار جبران کوتاهی‌ها، استفاده از افرادی است که هم مقام علمی داشته و هم واهمه‌ای از کسب مقام اجرایی نداشنه باشند.

وزیر نیرو به امضای دو تفاهمنامه بین وزارت نیرو و دانشگاه تربیت مدرس اشاره کرد و گفت: بزودی باید قرارداد‌های اجرایی این تفاهم‌نامه‌ها نیز منعقد شود.

اردکانیان منابع آب مشترک در حوضه‌های آبریز مشترک را از اولویت‌های وزارت نیرو دانست و افزود: با توجه به نیاز‌ها باید بتوانیم از ظرفیت‌های تخصصی که در دانشگاه وجود دارد بهره‌مند شویم و مقدمات تاسیس مرکز ملی مطالعات آب‌های مشترک مرزی را فراهم کنیم.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه تفاهم نامه دوم درخصوص بخش اجتماعی دو موضوع آب و انرژی است گفت: تاکید در این تفاهم نامه بر موضوع مدیریت مصرف و شیوه‌های بررسی طرح‌ها و پررنگ‌تر دیدن وجه اجتماعی موضوع آب و انرژی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری

تهمتن عبداللهی اظهار داشت: مطابق مصوبه شصت و هفتمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه و آیین نامه مربوطه، دستگاه‌های اجرایی مکلف به معرفی و فروش املاک مازاد خود شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آیین نامه مذکور ۳۸ ملک مازاد با همکاری دستگاه‌های اجرایی شناسایی و معرفی شده و مجوز فروش آنها صادر شده است، افزود: از این تعداد املاک شناسایی شده، ۳۱ ملک به ارزش ۲۱۳۹ میلیارد ریال تاکنون به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید

پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ برای اجرای ۲ هزار و ۱۶۷ طرح

عبداللهی اضافه کرد: منابع حاصل از فروش املاک مازاد به حساب خزانه داری کل کشور واریز شده است و این منابع در پروژه‌های عمرانی و دیگر زیرساخت‌ها هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۴ ملک مازاد جدید در استان شناسایی و پس از تصویب در کارگروه استانی برای اخذ مجوز فروش به هیات عالی مولد سازی اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • شریف از همکاری با ایران در حوزه انرژی خبر داد