Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از تساوی با سایپا اظهار داشت: اگر حتی به اندازه یک درصد فکر می کردم که گل گهر نتواند در لیگ برتر باقی بماند، اعتبار خودم را خرج این تیم نمی کردم.

وی ادامه داد: برای این بازی تاسف می خورم برای اینکه بازی که جلو بودیم و موقعیتی به حریف ندادیم را با برخی بی تجربگی ها به گل تساوی تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان تیم توپ را با دست خود در نزدیکی دروازه خودمان به اوت می اندازد و از همان اوت گل را می خوریم.

جلالی از داوری بازی امروز هم انتقاد کرد و گفت: موقعیت دقیقه ۶۳ بازی با وجود نزدیکی داور به موقعیت اما پنالتی قطعی برای تیم‌مان گرفته نشد و این بی عدالتی در چنین شرایطی برای تیم گل گهر گران است. از آقای حیدری که جزو داوران خوب لیگ برتر است انتظار چنین چشم پوشی هایی را نداشتم. از زمانی که به گل گهر پیوستم این پنجمین پنالتی است که در بازی های لیگ برتر برای تیم گل گهر گرفته نمی شود.

سرمربی تیم گل گهر در پاایان اظهار کرد: هواداران امروز خوب تشویق و همراهی کردند. امیدوارم با برد در بازی های آینده به این خوبی آنها پاسخ خوبی بدهیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سایپا مجید جلالی گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین گودرزی بعد از شکست ۳ بر ۲ تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال اظهار داشت: تیم ما خیلی دیر به خودباوری لازم رسید. اگر می‌توانستیم بازی همیشگی خودمان را از ابتدا ارائه کنیم، شاید با تعداد گل زیاد پیروز می‌شدیم. استقلال تیمی بزرگ است و اگر یک لحظه مقابل این تیم غفلت کنید، گل می‌خورید.

«سه گل روی سه بی‌تجربگی دریافت کردیم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطر نشان کرد: بازیکنان ما با انگیزه و جوان هستند و خیلی کم در این ورزشگاه بازی کرده‌اند. همین اتفاق باعث شد فضای ورزشگاه آزادی روی کیفیت بازیکنان تأثیرگذار باشد که طبیعی است. به تیم شمس آذر تبریک می‌گویم و ما تلاش می‌کنیم در بهترین رتبه ممکن در جدول قرار بگیریم.

مدافع شمس آذر قزوین در واکنش به خبرنگاری که از او پرسید از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته است یا خیر، تصریح کرد: پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم، اما از استقلال پیشنهاد دریافت کردم. وضعیت سال آینده به شرایط بستگی دارد. هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است و من هم بهترین تصمیم را در پایان فصل می‌گیرم.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که استقلالی است یا خیر، گفت: بله.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897192

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال همه را شگفت‌زده کرد: دوست داشتم برای رئال مادرید بازی کنم!
  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!