Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال با پیروزی مقابل الکویت رقیب الریان شد.

طرفداری – در دیدار پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال و الکویت به مصاف هم خواهند رفتند.

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا
استقلال ایران – الکویت کویت
امارات، ورزشگاه آل مکتوم

شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 17:50

گلزن ها: شیخ دیاباته ×2-وریا غفوری

ترکیب

الکویت

حمید یوسف القلاف، خالد القحطانی، حسین الحکیم، فهد حمود الرشیدی، فهد الهاجری، سیسوکو، یوسف الخبیزی، عبدالله سالم البوریکی، یوسف ناصر السلیمان، علاء عباس، بیسمارک

استقلال:

سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، علی کریمی، شیخ دیاباته، مهدی قائدی، وریا غفوری، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، محمد دانشگر، آرش رضاوند گزارش بازی در دقیقه 12 سانتر قائدی از سمت چپ زمین توسط مدافعان الکویت دور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در دقیقه 13 قائدی با حرکات تکنیکی از جناح چپ زمین دو بازیکن الکویت را به خوبی جا گذاشت اما دروازه‌بان کویتی توپ را با کمک مدافع جمع کرد. در دقیقه 25 بیسمارک حرکت خطرناکی از جناح چپ محوطه جریمه انجام داد که پاس در عرض تند و تیز او را طاهرخانی در دو مرحله دفع کرد. در دقیقه 27 ارسال بلند محمد دانشگر را شیخ دیاباته به خوبی در مقابل مدافع الکویت دریافت کرد و با جا گذاشتن بازیکن پیش روی خود و شوت زمینی، موفق به گلزنی شد. دقیقه 36 حسین حسینی با واکنش تماشایی شوت سرکش مهاجم کویت را دفع کرد. در دقیقه 40 لایی میلاد زکی‌پور به مدافع الکویت و ارسال او با ضربه سر دیاباته همراه شد که که بازیکنان کویتی به زحمت توپ را دفع کردند. دقیقه 39شوت پشت محوطه محمد دانشگر با اختلاف کمی از کنار دروازه الکویت به بیرون رفت. در دقیقه 41 ارسال خطرناک خالد القحطانی و ضربه سر علا عباس به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد. در دقیقه 52 دیاباته فرصت عالی گلزنی را هدر داد و شوت او را حمید یوسف به زحمت و در دو مرحله جمع کرد. در دقیقه 53 وریا غفوری از مدافع الکویت توپ‌ ربایی کرد و سانتر زیبایی به محوطه جریمه فرستاد که توپ با عبور از روی سر بازیکنان حریف به شیخ دیاباته رسید تا او با شوت خود دومین گل خود و استقلال را به ثمر رساند. در دقیقه 59 ضربه ایستگاهی که با خطا روی شیخ دیاباته به سود استقلال اعلام شده بود را وریا غفوری با شوتی فنی به کنج دروازه الکویت فرستاد. در دقیقه 64  قائدی با تو سر توپ خود را در موقعیت شوت‌ زنی قرار داد که ضربه  او را حمید یوسف جمع کرد. دقیقه 80 ضربه ایستگاهی  علا عباس از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه را حسین حسینی با واکنش تماشایی تبدیل به کرنر فرستاد. دقیقه 84 شوت داخل محوطه علا عباس را حسینی با واکنش خوبی دفع کرد و در برگشت هم دروازه‌بان استقلال روی شوت یوسف ناصر واکنش نشان داد تا حمله کویتی‌ها بی‌ ثمر بماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رم و میلان در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه المپیکو مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند. شاگردان دنیله ده‌روسی بازی رفت را با گل جانلوکا مانچینی در سن‌سیرو با پیروزی پشت سر گذاشتند و با دستی پر راهی بازی برگشت شدند.

با اینکه استفانو پیولی در نشست خبری خاطرنشان کرده بود که کلید کامبک خط دفاعی قوی است، اما بازی امشب هم با برتری رم آغاز شد.

در دقیقه ۱۲ لورنزو پلگرینی در پشت محوطه جریمه شوتی فنی و زیبا را راهی دروازه کرد اما توپ به تیر عمودی سمت راست برخورد کرد و برگشت. در همین حین مانچینی از غفلت مدافعان استفاده کرد و توپ را به راحتی به تور دروازه چسباند.

ویدئو: 330371

در حالی‌که میلان در شوک گل مانچینی فرو رفته بود، میزبان از این فرصت استفاده کرد و ۱۰ دقیقه بعد از گل اول، اختلاف را بیشتر کرد.

روی ضدحمله‌ای، لوکاکو توپ را به روی دروازه ارسال کرد اما مدافع میلان آن را برگشت زد، توپ برگشتی اما در سمت راست محوطه جریمه به دیبالا رسید و او با ضربه‌ای زیبا و فوق‌العاده گل دوم را به ثمر رساند.

ویدئو: 330372

حالا شاگردان ده‌روسی با برتری ۳-۰ در مجموع در موقعیتی فوق‌العاده برای صعود به نیمه‌نهایی قرار گرفته‌اند و در سمت دیگر میلان کار بسیار سختی برای جبران نتیجه دارد.

دیگر خبرها

  • شروع قوی رم: میلان آچمز شد! (عکس)
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور