Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:09:22 GMT

صالح اباذری شکست خورد و به رده بندی رفت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۰۷۲

صالح اباذری شکست خورد و به رده بندی رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مبارزات وزن ۸۴+ کیلوگرم صالح اباذری دور نخست استرحت داشت و سپس ۲ بر یک «لوکا کاستا» از بلژیک را از پیش رو برداشت. وی در ادامه «فادل بوساژ» از فرانسه را در حالی که رقیب از حمایت تماشاگران بهره می‌برد، ۶ بر ۲ شکست داد. اباذری سپس با برتری برابر «محمد البحری» نماینده مراکش راهی دیدار نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اباذری در نیمه نهایی برابر حریف فرانسوی قرار گرفت. این مبارزه با تساوی صفر - صفر پایان یافت که مربی فرانسه در زمان سوت پایان به اجرای تکنیک مبارز خود اعتراض کرد که داوران بعد از بازبینی فیلم، یک امتیاز را تایید کردند تا اباذری بازنده شود. به این ترتیب نماینده ایران فردا یکشنبه در دیدار رده بندی به میدان می رود.

در مسابقات امروز رزیتا علیپور، سجاد گنج زاده با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند. هادی عرب با وجود شکست در مبارزه نخست برابر «ایوان لپیک» از بوسنی منتظر نتایج این رقیب است و ذبیح الله پورشیب هم باید در گروه شانس مجدد برای رسیدن به دیدار رده بندی تلاش کند.

کد خبر 4834985

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان کاراته صالح اباذری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار در حالی برابر سپاهان 2-1 بازنده شدند که در نیمه اول با یک گل از حریف پیش افتادند و حتی در همان نیمه یک ضربه هم به تیرک حریف زدند اما بدشانسی باعث شد تا با همین نتیجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما سپاهان با اتکا به سه ستاره خود موفق شد ملوان را شکست دهد. ابتدا پاس رضا شکاری به شهاریار مغانلو رسید و او پنالتی گرفت و خودش دروازه را باز کرد.

در ادامه نیز پاس کاوه رضایی در مقابل دروازه به مغانلو رسید تا او گل برتری را به ثمر برساند و پیروزی مهم را برای تیمش به ارمغان آورد که سپاهان را بار دیگر به کورس برگرداند.

با این حال نکته مهم در شکست ملوان که جلوی صعود این تیم به رتبه چهارم را گرفت، اشتباهات خط دفاعی این تیم بود که عمدتا متشکل از بازیکنانی بود که شاید در سطح تیمهای مدعی نباشند و نتوانستند برابر مدعیاان هم کاری کنند.

البته شاید ملوانی‌ها فکرش را هم نمی‌کردند که در این فصل تیمشان یارای مقابله با تیمهای مدعی را داشته باشد اما به هر حال آنها حالا شانس خوبی دارند تا با تراکتور برای رتبه چهارم رقابت کنند.

????عکس از علی رفعتی

دیگر خبرها

  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • شوک به کشتی جهان؛ دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!