Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:46:35 GMT

۵۱ میلیون سهم در بورس منطقه سمنان معامله شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۰۹۰

۵۱ میلیون سهم در بورس منطقه سمنان معامله شد

مدیرعامل بورس منطقه سمنان از بازگشت ثبات به معاملات این بازار در هفته گذشته خبر داد و گفت: در هفته گذشته بیش از ۵۱ میلیون سهم در بازار بورس سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

 غلام‌حسین گل‌ارضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: در معاملات بورسی هفته گذشته استان سمنان که آمار آن امروز جمع‌بندی شد؛ در مجموع تعداد 51 میلیون و 668 هزار و 327 سهم خرید و فروش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد 72 درصدی حجم معاملات تالار محصولات صنعتی بورس کالابیش از 220 میلیون سهم در بورس استان فارس معامله شدارزش معاملات بورس کرمانشاه به 859 میلیارد ریال رسید440 هزار سهم در بورس همدان داد و ستد شد

وی ارزش سهام معامله شده در بورس منطقه سمنان در این مدت را مبلغ 323 میلیارد و 494  میلیون و 634 هزار و 286 ریال عنوان کرد.

مدیرعامل بورس منطقه سمنان با بیان اینکه بیشترین ارزش سهام معامله شده در در این تالار بورسی در هفته گذشته مربوط به خرید سهام بوده است اضافه کرد: در هفته گذشته 53 درصد از ارزش معاملات انجام شده در تالار بورس سمنان مربوط به خرید و 47 درصد آن نیز به فروش اختصاص یافت.

گل‌ارضی با اشاره به اینکه 28 میلیون و 493 هزار و 90 سهم در هفته گذشته از تالار بورس منطقه سمنان خریداری شده است؛ ارزش این تعداد سهام را 171 میلیارد و 335 میلیون و 183 هزار و 960 ریال اعلام کرد.

وی همچنین از فروش تعداد 23 میلیون و 175 هزار و 237 سهم در تالار بورس منطقه سمنان در هفته گذشته خبر داد.

به گفته مدیرعامل تالار بورس منطقه سمنان، ارزش این تعداد سهام 152 میلیارد و 159 میلیون و 450 هزار و 326 ریال بوده است.

انتهای پیام/361/

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ صندوق قابل معامله بیت‌کوین بلک راک در حال نزدیک شدن به نقطه عطف مهمی است و جریان ورودی آن در طی ۶۹ روز گذشته به شدت توجه‌خواه بوده است. این موفقیت، این صندوق را به آستانه ورود به لیست ۱۰ صندوق برتر بورس بیت‌کوین برای بلندترین جریان ورودی روزانه قرار می‌دهد.

اریک بالچوناس، کارشناس مشهور صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین در بلومبرگ، از نزدیک روند صعود صندوق بلک راک را زیر نظر دارد و به ماهیت قابل توجه آن اشاره کرده است.

در چشم‌انداز بازار که ثبات در آن کلیدی است، عملکرد صندوق بلک راک برجسته شده است و بر خلاف سایر مدعیان در رده‌های بالای بیشترین جریان ورودی روزانه، این صندوق تنها نماینده بخش رو به رشد صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین است. در حالی که صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین سنتی بر تابلوی امتیازات، غالب هستند، حضور صندوق بلک راک علاقه روزافزون به دارایی‌های دیجیتال در حلقه‌های نهادی را برجسته می‌کند.

به نقل از بیت‌کوین نیوز، با نزدیک‌تر شدن صندوق بلک راک به ۱۰ رتبه برتر، انتظارات در بازار صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین بیشتر می‌شود. این روند چه به صعود خود ادامه دهد و چه با شکست مواجه شود، منعکس‌کننده تعامل پویا بین امور مالی سنتی و فضای غیرقابل پیش‌بینی ارزهای دیجیتال است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۱۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۶۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۶ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۲.۵۶ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۶۵ میلیارد دلار است که ۸.۳۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۳.۵۲ میلیارد دلار است که ۹۳.۴۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6086174 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • معامله انجام شد؛ سرخابی‌ها فروخته شدند
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی
  • تغییر زمین بورس بازان
  • صعود بورس از منطقه امن