Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم شهر خودرو ایران و الرفاع بحرین از ساعت ۱۷:۵۰ امروز شنبه در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.  محمدرضا خلعتبری و امین قاسمی نژاد برای نماینده ایران گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مجتبی سرآسیابی تیمش را با ترکیب سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، حسین مرادمند، علی فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی، سعید صادقی، میلاد سرلک، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری (از دقیقه ۸۶ روح الله سیف اللهی) و حسین مهربان (از دقیقه ۷۳ مرتضی خراسانی) به زمین فرستاد.

اولین گل این بازی را محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۱۹ برای تیم شهرخودرو به ثمر رساند تا شاگردان سرآسیابی از حریف خود پیش بیافتند. 

حسن الطاهر بازیکن تیم فوتبال الرفاع بحرین در دقیقه ۳۵ این گل را پاسخ داد تا کار به تساوی بکشد و دو تیم در پایان نیمه اول با همین نتیجه به رختکن بروند.

در دقیقه ۸۲ امین قاسمی نژاد مهاجم تیم شهرخودرو دومین گل و گل پیروزی بخش نماینده کشورمان را به ثمر رساند تا تیم شایسته خراسانی از حریف پر ادعای خود پیش بیفتد و بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان مجتبی سرآسیابی به پایان برسد.

شهرخودرو با این پیروزی از اولین بازی پلی آف به سلامت عبور کرد تا در دومین دیدار پلی آف به مصاف تیم السیلیه قطر برود؛ دیداری که روز سه شنبه به میزبانی تیم قطری در این کشور برگزار می شود.

در بازی همزمان امروز، تیم استقلال ایران موفق شد با سه گل برابر الکویت کویت صعود کند. استقلال هم روز سه شنبه در قطر میهمان تیم الریان است. 

کد خبر 4834996 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال

در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، امشب چند دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم ملی عربستان مهمان تاجیکستان بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

فیراس البورایکان ابتدا در آغاز نیمه دوم سعودی‌ها را پیش انداخت، اما دقیقه ۸۰ رستم سویروف بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۵ این بازی برق ورزشگاه قطع شد و به همین دلیل بازی برای دقایقی با توقف همراه بود.  در حالی‌که بازیکنان دو تیم از این اتفاق شگفت‌زده بودند، حدود ۱۰ دقیقه بعد مسئولان استادیوم توانستند برق نورافکن بازی را وصل کنند تا به این ترتیب امکان ادامه بازی میسر شود.

عربستان با این نتیجه از چهار بازی ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین گروه G است.   تاجیکستان هم با ۵ امتیاز دوم است. اردن و پاکستان دیگر تیم‌های این گروه هم امشب مقابل هم قرار می‌گیرند.

همچنین در گروه E تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان سرتکو کاتانچ تمام شد.

الدور شاهمرادف (۲۰) خاجی مراد ارکینوف (۶۳) و اوستون اورونوف (۷۰) برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن استقلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اورونوف، ستاره پرسپولیسی ازبکستان نیز از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده و گل سوم تیمش را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

ازبکستان با این نتیجه همچون ایران ۱۰ امتیازی شد و مانند شاگردان قلعه نویی صعودش را به جام ملت‌های آسیا و مرحله سوم مقدماتی جام جهانی قطعی کرد. هنگ کنگ و ترکمنستان هم با یک امتیاز قعرنشینان این گروه هستند.

در گروه D عمان با دو گل میزبانش مالزی را برد و قزاقستان پنج بر یک چین تایپه را مغلوب کرد. قزاقستان و عمان با ۹ امتیاز صدرنشینان این گروه هستند و شانس زیادی برای صعود دارند. مالزی هم با ۶ امتیاز سوم است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • اوکراین به یورو 2024 صعود کرد
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل