Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین پور عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند، اظهار کرد: در طرحی که طی دو سال گذشته در بام نهاوند اجراشده است امکانات و شرایط جدیدی با توجه به موقعیت گردشگری، اقتصادی، تفریحی، ورزشی و اشتغال و سیمای شهری ایجاد و تقویت‌شده است.

وی با اشاره به کاشت ۲۰ هزار درخت در بام نهاوند، گفت: تأمین آب درختان بام با توافق‌نامه‌ای با بیمارستان علیمرادیان رفع مشکل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار نهاوند تصریح کرد: بام تفریحی نهاوند برای سال نو به بهره‌برداری خواهد رسید و در عید نوروز مورد بهره‌برداری گردشگران نوروزی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ساماندهی چهارباغ در ورودی شهر از سمت کربلا، گفت: در این پروژه ضمن ساماندهی امکانات تفریحی، شرایط تازه‌ای برای ورودی و سیمای شهری ایجاد شده است.

حسین پور بابیان اینکه المان گروه انقلابی ابوذر را در بدو ورود به شهرداری نهاوند بدون یک ریال اعتبار تحویل گرفتیم، گفت: این پروژه بااعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از محل درآمد شهرداری، تکمیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به زلزله‌خیز بودن نهاوند، ۳ دستگاه لرزه‌نگار در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود این دستگاه ۶ ساعت قبل از وقوع زلزله، تحرکات داخل گسل را پایش و احتمال وقوع زلزله را هشدار می‌دهد.

شهردار نهاوند، افزود: ارزش هر دستگاه ۲۴ هزار دلار است که با پیگیری‌های انجام‌شده به‌صورت رایگان تحویل شهرداری نهاوند می‌شود.

کد خبر 4835009

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند شهردار نهاوند محمد حسین پور مرکز لرزه نگاری کشور گردشگری بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس دهه فجر گرگان ایلام شهرکرد قزوین شیراز خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم یک روزنامه‌نگار

پریسا صالحی، روزنامه‌نگار استان البرز و دانشجوی دانشگاه الزهرا خبر داد برای اجرا حکم زندان احضار شده است. او نوشت: «طبق ابلاغیه‌ای که دیروز به دستم رسید طی پنج روز آینده برای اجرای حکم باید خودم را به شعبه ۷ اجرای احکام کرج معرفی کنم.»

وی توضیح داده است: حکم اولیه من یک سال حبس، دوسال تبعید، دوسال ممنوع‌الخروجی و دو سال ممنوعیت عضویت در شبکه‌های اجتماعی بود که در دادگاه تجدیدنظر میزان حبس به پنج ماه کاهش پیدا کرد اما بقیه موارد همچنان پابرجاست.

خانم صالحی نوشته است حکم تجدیدنظر هرگز به دست من نرسیده و طبعا بدون حکم تجدیدنظر عملا امکان درخواست اعاده دادرسی نداشت.

منبع: باشگاه روزنامه‌نگاران ایران

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگذشت یک روزنامه نگار در تعطیلات نوروزی تایید محکومیت زندان مسعود کاظمی روزنامه نگار

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه