Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از مقام آوران و ورزشکاران کشورمان قربانی ضعف مدیریتی مسئولان فدراسیون ها شده اند.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار پیوستن دیبیازی به تیم ملی ایران از زبان حمید معصومی نژاد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی المپیک مسابقات رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم

عضو شورای شهر قم با اشاره به اهمیت شهرسازی اسلامی گفت: بعد از طرح جامع سوم که بعد از انقلاب داشته‌ایم، دیگر نمی‌گذاریم مطابق تئوری‌ها و رفتارهای گذشته برای شهر قم تصمیم‌گیری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نشست خبری رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد.

مجتبی سبحانی ثابت عضو شورای شهر قم در این نشست اظهار داشت: در سال نخست دوره ششم شورای اسلامی شهر قم، سیاست‌گذاری‌ها و اهداف تعیین شد و مطابق این سیاست‌ها در حال حرکتیم.  

اهمیت حراست از باغ‌های شهر قم 

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری قم متناسب با این سیاست‌ها تعیین می‌شود، افزود: در زمینه آتش‌نشانی و سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آتش‌نشانی که با جان شهروندان در ارتباط است، پیگیری‌های مطلوبی شده و فرایندها در زمینه تسریع خدمات به شهروندان انجام شده است.  

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم با تأکید بر اینکه کیفی سازی و ابنیه‌سازی فضای سبز در دستور کار این کمسیون قرار دارد، تصریح کرد: سیستم آبیاری و کاشت درختان مثمر در بوستان‌های سطح شهر در حال پیگیری است و بودجه لازم برای توسعه زیرساخت‌ها در بوستان‌ها مثل تقویت مجموعه‌های فرهنگی که فعالیت دارند، تعریف و پیش‌بینی‌شده است.  

سبحانی ثابت با اشاره به اهمیت حراست از باغ‌های شهر قم ادامه داد: در راستای حفظ تمام باغ‌های سطح شهر درخواست تدوین شناسنامه داده شده است.  

وی با بیان اینکه دفن شهیدان گمنام در بوستان‌های شهری بسیار اثرگذار بوده، عنوان کرد: به‌منظور حفظ هویت فرهنگی شهر در بوستان‌ها، پنج نقطه از سطح شهر شناسایی و شهیدان گمنام در این پنج نقطه دفن شدند. 

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم با اشاره به پروژه نقاط آب‌گرفتگی در سطح شهر عنوان کرد: در ابتدا بیش از 25 نقطه در هر منطقه شهر، درگیر معضل آب‌گرفتگی بودند که پس از شناسایی ،80 درصد از این نقاط رفع شد.

سبحانی ثابت معیشت مردم را از اهم موضوعات دانست و گفت: سیاست‌گذاری‌های خوبی در سازمان میادین و تره‌بار شهرداری قم در حال انجام است تا بتوانیم در بازارها وارد شویم و در شکست نرخ قیمت‌ها تأثیرگذار باشیم.

معماری و شهرسازی اسلامی چالش مهم در شهر قم

روح‌الله امراللهی دیگر عضو شورای شهر قم نیز در این نشست اظهار داشت: سه موضوع تملک، شهرسازی الکترونیک و معماری و شهرسازی اسلامی در کمیسیون معماری و شهرسازی مطرح است.

وی با بیان اینکه در مباحث اجرایی چون پروژه‌های تملک موفق عمل کرده‌ایم، افزود: در بحث تملکات، 13 خیابان از برنامه پیش‌بینی‌شده برای بازگشایی 16 خیابان، در سطح شهر بازگشایی‌شده و این موضوع در هفت سال گذشته اتفاقی کم‌نظیر و بی‌سابقه است و تا حدودی ساختار معابر شهری تکمیل‌شده است.

وی با تأکید بر اهمیت شهرسازی الکترونیک بیان کرد: با هوشمند سازی حوزه شهرسازی در حوزه نقل و انتقالات موفق بوده‌ایم که در کاهش آمار مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری مؤثر بوده است.

امراللهی با بیان اینکه به دلیل بعضی از موضوعات حقوقی ما هنوز به صدور پروانه در یک هفته نرسیده‌ایم، ادامه داد: هدف اصلی کمسیون معماری و شهرسازی بر این است تا مجموعه کار نظام‌مهندسی را از شهرداری مستقل کنیم و نظارت بر اجرا را در مرحله بعد قرار دهیم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر قم گفت: عملکردمان درمباحث زیرسازی سیستم، در حوزه بانک‌های اطلاعاتی کم‌نظیر بوده است.

وی معماری و شهرسازی اسلامی را چالش مهم در شهر قم دانست و خاطرنشان کرد: تلاش ما در زمینه معماری و شهرسازی اسلامی سطحی بوده است.

امراللهی گفت: عملکرد ما نسبت به شهرهای دیگر موفق بوده و دیگر وضعیت اجرای سلبی، تندیس و سنتوری در نماهای ساختمان‌های شهر قم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه معماری و شهرسازی اسلامی دغدغه نمایندگان منتخب شهر قم است، افزود: بعد از طرح جامع سوم که بعد از انقلاب اسلامی داشته‌ایم، دیگر نمی‌گذاریم مطابق تئوری‌ها و رفتارهای گذشته برای شهر قم تصمیم‌گیری شود.
سرانه عمرانی برای هر نفر در قم 10 میلیون تومان

مجید اخوان دیگر عضو شورای شهر قم نیز در این نشست اظهار داشت: کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر وظیفه نظارت، تدوین و اجرا را بر عهده دارد.  

وی افزود: از هزینه‌های جاری شهرداری اعم از پرسنل و هزینه‌های اداری و تشکیلاتی، هزینه‌های ضروری در اولویت قرار می‌گیرد.  

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بودجه شهرداری قم در سال جاری، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بودجه شهرداری قم در نیازهای شهری و مباحث توسعه و عمران شهری با توجه به کمبودهای سنواتی جوابگو نیست، اما شاهد رشد مناسبی هستیم.

اخوان ادامه داد: همه تلاش مجموعه شورای اسلامی شهر بر این است تا دریافت عوارض با رشد معتدلی انجام شده و فشاری محتمل شهروندان نشود.

 وی با بیان اینکه بخشی از بودجه نقدی و غیر نقدی است، تصریح کرد: از 14 هزار 200 میلیارد، 2,500 میلیارد تومان بودجه جاری شهرداری قم است که شامل حقوق و دستمزد کارکنان و پرسنل و کمک به سازمان‌هایی چون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم هزینه نگهداری شهر را هزار میلیارد تومان در سال دانست و گفت: روزانه 3 میلیارد تومان هزینه رفت‌وروب سطح شهر و نگهداری فضای سبز است.

 اخوان سرانه عمرانی برای هر نفر را 10 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: 11 هزار و 300 میلیارد تومان برای امور عمرانی شهر صرف می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!