Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@07:10:14 GMT

بروز برخی درگیری‌های پراکنده در بغداد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۱۷۶

 به گزارش فارس، اعتراضات عراق که از سه ماه پیش آغاز شده است، در برخی از مناطق این از این کشور ادامه دارد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، معترضان عصر امروز (شنبه) در بغداد به شدت با نیروهای امنیتی درگیر شده که در نتیجه آن، چهار نفر از معترضان کشته و تعدادی زخمی و راهی بیمارستان شدند.

بر اساس این گزارش، برخی از مناطق استان «ذی قار» نیز امروز شاهد درگیری معترضان با نیروهای امنیتی بوده است و نیروهای امنیتی برای متفرق کردن اعتراضات از گاز اشک‌آور استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، شبکه خبری «روسیا الیوم» گزارش داد که این درگیری در شهر الناصریه استان ذی قار بیش از دیگر شهرهای استان بوده است.

این تظاهرات پراکنده در حالی کمابیش ادامه دارد که مردم عراق دیروز با برگزاری تظاهرات گسترده ضد اشغالگری نظامی آمریکا در منطقه، در خیابان‌های مختلف بغداد حضور پیدا کرده و خواستار اخراج نیروهای آمریکایی شدند.

تظاهرات‌کنندگان عراقی با محکوم کردن اشغالگری نظامی آمریکا در این کشور، شعار «از کشور ما خارج شوید، قبل از اینکه اخراجتان کنیم» سر می‌دهند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار

به گزارش خبرآنلاین رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز در سفری رسمی بعد از حدود ۱۳ سال وارد بغداد شد و مورد استقبال مقامات عراقی قرار گرفت.

طبق گزارش المیادین، اردوغان قرار است با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق و عبداللطیف رشید، رئیس جمهور این کشور دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه با آن‌ها گفت‌وگو کند.

به نقل از ایسنا قرار است ۲۰ توافق‌نامه نیز میان ۲ کشور امضا شود. یک توافق‌نامه استراتژیک درباره آینده روابط ۲ کشور نیز امضا خواهد شد.

اردوغان همچنین قرار است به اربیل سفر و با مقامات اقلیم کردستان عراق نیز دیدار کند.

سفر وی یک روزه است و درباره همکاری ترکیه و عراق در زمینه مبارزه با تروریسم گفت‌وگو خواهد شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898256

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • ناتوی ناتوان
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا