Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:10:45 GMT

نامه رئیس ستاد انتخابات کشور به پلیس فتا

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۲۳۸

نامه رئیس ستاد انتخابات کشور به پلیس فتا

رئیس ستاد انتخابات کشور از رئیس پلیس فتا خواست تا با کلاهبرداری‌ها و سوءاستفاده‌های مالی مشکوک که عمدتاً با نام «انتخابات مجلس» و حتی با جعل عنوان «ستاد انتخابات کشور» صورت می‌پذیرد، برخورد کنند.

به گزارش ایسنا، جمال عرف در نامه‌ای به سردار وحید مجید رئیس پلیس سایبری کشور (فتا) ضمن اشاره به اینکه تا زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان (دوم اسفندماه ۱۳۹۸) کمتر از یک ماه باقی مانده است، نوشت: در این شرایط، متأسفانه سوءاستفاده‌ها و تخلفاتی با رویکرد اقتصادی و مالی از محمل انتخابات و فضای سیاسی - انتخاباتی کشور صورت می‌پذیرد که در این ایام، افزایش قابل توجهی نیز یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مصادیق این سوءاستفاده‌ها با اشاره به راه‌اندازی و فعال‌سازی کانال‌ها و صفحات مختلف در پیام‌رسان‌ها از جمله تلگرام جهت کلاهبرداری‌ها و سوءاستفاده‌های مالی و اقدامات مشکوک نوشت: این موارد عمدتا نیز با نام «انتخابات مجلس» و حتی بعضا با جعل عنوان «ستاد انتخابات کشور» صورت می‌پذیرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در همین راستا و مبتنی بر ضرورت رعایت تمامی ابعاد قانونی در برگزاری انتخابات و اهمیت مقابله با هر نوع اقدام مجرمانه و سوءاستفاده از عرصه انتخابات، اقدام فوری پلیس فتا برای بررسی همه ابعاد و زوایای این موضوع و برخورد قانونی مؤثر با هر گونه تخلف و ارتکاب جرم بر بستر انتخابات در فضای مجازی را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس ستاد انتخابات کشور پلیس فتا جمال عرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت‌الله دهدشت بیان کرد: مرحله نخست انتخابات با تلاش و نقش‌آفرینی همه عزیزان در حوزه‌های مختلف به خوبی برگزار شد که جای تشکر دارد.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: خوزستان نخستین استانی است که اعتبارنامه منتخبان مجلس دوازدهم آن کامل شده است و این اعتبارنامه‌ها امروز به تهران ارسال می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در آبادان، رامهرمز و رامشیر در حال انجام است.

دهدشت با اشاره به پیگیری پرداخت حق‌الزحمه هیات‌های اجرایی انتخابات عنوان کرد: ستاد انتخابات کشور پیشنهاد داده است در مرحله دوم درصدی از تعداد شعب کاهش یابد که با کار‌های کارشناسی به این نتیجه رسیدیم تعداد شعب کاهش داده نشود و تاکنون این موضوع پذیرفته شده است؛ بنابراین در مرحله دوم، تعداد شعب در حوزه‌های انتخابیه خوزستان کاهش داده نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • ارسال نامه‌های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌ های اجرایی
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود
  • هشدار؛ جنجال پیامک سازمان پدافند غیرعامل: جعلی است | تصویر
  • هشدار؛ این پیامک جعلی است /جزئیات اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل +عکس