Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:53:40 GMT

خنده‌های گل‍محمدی و انصاری‌فر بعد از گلایه(عکس)

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۲۹۱

مدیرعامل و سرمربی تیم پرسپولیس در جشن رونمایی از اپلیکیشن این باشگاه باهم برخورد گرمی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز یحیی گل محمدی در اولین کنفرانس خود به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس حضور یافت، او که فردا تیمش را باید در نبرد با تراکتور هدایت کند اما در کنفرانس امروز از بعضی کمبودها گلایه کرد.

 

وی در کنفرانس مطبوعاتی گفت ترجیح می دهد هزینه استخدام مهاجم خارجی را صرف پرداخت به بازیکنان تیمش کند که از نظر مالی در مضیقه به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی هم وقتی بحث بازیکنان خارجی و پرداخت ها پیش آمد با اشاره به اینکه پرسپولیس به بشاررسن پولی نداده و اوساگوآنا خرید جدید تیم هم تا به امروز یک دلار دریافت نکرده است. او برای اعلام مشکلات بازیکنان تیمش، شیوه جدید را انتخاب کرد و از حق خودش به عنوان سرمربی برای خرید بازیکن گذشت تا بازیکنانش به آرامش ذهنی برسند.

 

البته پس از این کنفرانس، یحیی گل محمدی و محمدحسن انصاری‌فر مدیرعامل تیم در جشن رونمایی از اپلیکیشن باشگاه با یکدیگر ملاقات کردند و خنده‌های این  دو در کنار هم قطعا هواداران پرسپولیس را امیدوار خواهد کرد چرا که قطعا با حل مشکلات مالی، تمرکز این تیم برای حضور در نیم‌فصل دوم و جنگیدن برای سه جام بیشتر می‌شود. مدیرعامل تیم پرسپولیس نیز دقایقی قبل اعلام کرد که استوکس مهاجم ایرلندی با قرمزپوشان به توافق رسیده و امشب راهی تهران خواهد شد.

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران محمد حسن انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران محمد حسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی اوسمار ویرا را به دلیل اخراج در جدال هفته گذشته برابر ذوب آهن در اختیار نداشت و سرمربی برزیلی سرخ‌ها از روی سکوها نظاره‌گر تلاش بازیکنان تیمش برای کسب نتیجه و انجام تدابیرش بود.

در این بازی هم البته یکی از نفرات نیمکت پرسپولیس با کارت قرمز مواجه شد تا کار اوسمار برای بازی مقابل نفت آبادانی سخت شود؛ علی جاویدفر مترجم اوسمار در دقایقی از بازی برای انتقال صحبت‌ها و تدابیر سرمربی برزیلی تیمش روی سکوها در رفت و آمد بود که این موضوع از چشم محمدرضا تارخ، داور چهارم این بازی پنهان نماند.

داور چهارم این بازی با اطلاع این موضوع به پیام حیدری باعث شد تا داور با فراخواندن مترجم اوسمار او را از روی نیمکت اخراج کند.

اکنون اوسمار در شرایطی به نیمکت پرسپولیس بازخواهد گشت و هدایت تیمش را مقابل نفت آبادان برعهده می‌گیرد که مترجم خود را در آبادان در اختیار نخواهد داشت و احتمالا خانبان و دیگر نیمکت نشینان تیم، وظیفه انتقال صحبت‌های سرمربی پرسپولیس به بازیکنان را برعهده خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • صبر یحیی لبریز شد؛ احتمال شکایت مربی محبوب از پرسپولیس
  • اظهارات تند یحیی گل‌محمدی علیه مسئولان پرسپولیس
  • صبر یحیی لبریز شد؛ پرسپولیس کاری می کند که کار به شکایت بکشد
  • انتقاد تند یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد