Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:16:19 GMT

سید حسین و یک خاطره شیرین دیگر از امارات

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۳۲۹

سید حسین و یک خاطره شیرین دیگر از امارات

دروازه بان تیم استقلال در دیدار مقابل الکویت عملکرد خوبی داشت و موفق به ثبت کلین شیت شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس های بسیار در مورد برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، سرانجام تیم استقلال با سختی فراوان راهی دوبی شد و تنها با یک جلسه تمرین خود را برای دیدار با الکویت آماده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی امروز استقلالی ها از ابتدا نمایش خوبی داشتند و علی رغم خستگی و مشکلات زیاد، کاملا برتری را به حریف دیکته کردند. بهترین بازیکن استقلال بی شک شیخ دیاباته بود که دو گل زیبا به ثمر رساند و خطای منجر به گل سوم را هم گرفت.

اما به جز شیخ و بقیه بازیکنانی که در فاز تهاجمی باعث موقعیت های فراوان برای استقلال شدند، نماینده ایران برابر فرصت های رقیب هم از یک دروازه بان آماده بهره می برد. سید حسین حسینی، دروازه بان شماره یک استقلال در این فصل، در سه صحنه مختلف واکنش های فوق العاده ای از خود نشان داد و هر بار مانع از باز شدن دروازه استقلال شد.
صحنه اول در نیمه نخست بود که شوت بازیکن الکویت از پشت محوطه جریمه با شیرجه این دروازه بان راهی کرنر شد. در نیمه دوم هم یک ضربه ایستگاهی بسیار زیبا از سفیدپوشان روانه دروازه استقلال شد که حسینی با واکنشی تماشایی آن را دفع کرد.

 

سومین صحنه ایستادگی حسینی برابر یک موقعیت نزدیک بود؛ جایی که در شلوغی محوطه جریمه استقلال، بازیکنان الکویت 2 ضربه به سمت دروازه زدند و گلر استقلال با دو سیو متوالی نگذاشت دروازه اش باز شود تا کلین شیت ارزشمند را در دیداری آسیایی حفظ کند.

 

این واکنش ها یادآور شب درخشان حسینی در بازی 2 فصل پیش مقابل العین امارات بود. حسینی در آن بازی که با تساوی 2-2 خاتمه یافت، چند موقعیت عالی از جمله یک پنالتی و ریباند آن را مهار کرد و مثل مامه تیام و فرشید اسماعیلی ستاره استقلال بود.

 

سید حسین حسینی الکویت کویت استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید حسین حسینی الکویت کویت استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

کد خبر 846580 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید