Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@14:16:59 GMT

صعود غریبانه شهرخودرو با شکست الرفاع بحرین

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۴۳۲

تیم فوتبال شهرخودرو با برتری ۲ بر یک برابر الرفاع بحرین، توانست به مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و حریف السیلیه قطر شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال شهرخودرو ایران در دیداری که روی کاغذ، میزبان آن بود، در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در شهر شارجه با الرفاع بحرین دیدار کرد و در پایان با برتری ۲ بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیمه نخست

نماینده ایران بازی را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در دقیقه ۱۷ توسط مرادمند به گل برسد اما مدافعان حریف توپ را از روی خط دفع کردند. پس از این حملات دامنه‌دار شهرخودرو ادامه داشت تا خلعتبری توانست در دقیقه ۱۹ نماینده ایران را پیش بیندازد. در دقیقه ۳۳ بازیکنان شهرخودرو فرصت داشتند تا اختلاف را به دو گل برسانند اما شوت مهاجم شهرخودرو به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۳۵ و روی یک ضدحمله، صالح الطاهر توانست حساب کار را یک بر یک مساوی کند تا نماینده بحرین بازنده به رختکن نرود.

نیمه دوم

شهرخودرو دوباره بازی را هجومی آغاز کرد و حتی می‌توانست روی شوت سعید صادقی به گل برسد که دروازه‌بان الرفاع واکنش خوبی از خود نشان داد. مجتبی سرآسیایی سعی کرد با به زمین آوردن مرتضی خراسانی و روح‌الله سیف‌اللهی به جای حسین مهربان و محمدرضا خلعتبری تیمش را هجومی‌تر کند.

تزریق نیروی تازه‌نفس به ترکیب باعث شد تا حملات نماینده ایران شدت بگیرد تا این که در دقیقه ۸۲، امین قاسمی‌نژاد موفق شد در دقیقه ۸۲ گل دوم تیمش را به ثمر برساند و زمینه‌ساز صعود مشهدی‌ها به مرحله دوم پلی‌آف شود.

پس از این گل تیم بحرینی عصبی شد و پس از درگیری بازیکنان دو تیم، بازیکن الرفاع با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

در این دیدار علی حرم و عدنان فائز از الرفاع با کارت زرد داور جریمه شدند.

شهرخودرو در پلی‌آف دوم خود باید ۸ بهمن در قطر با السیلیه دیدار کند.

در دیگر دیدار امروز هم استقلال ۳-۰ الکویت را برد و حریف الریان قطر شد.

منبع: ایسنا
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم ۷۸ جهان

تیم ملی فوتسال ایران نتوانست قدرت خود را به رخ بحرین بکشد، اما بر این تیم غلبه کرد تا به جمع هشت تیم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 17:30 امروز (شنبه - به وقت ایران) در چارچوب دور دوم از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن هوامارک بانکوک مقابل تیم ملی بحرین صف‌آرایی کرد که که این بازی با پیروزی 5 بر 3 ایران همراه بود.

در شرایطی که ملی‌پوشان ایران حملاتی را روی دروازه حریف به وجود می‌آوردند، میرزا عبدالاله النعیمی برخلاف جریان بازی در دقیقه 12 برای بحرین گلزنی کرد. ثانیه‌هایی از این گل نگذشته بود که علیرضا رفیعی‌پور گل تساوی را برای تیم کشورمان به ثمر رساند. این پایان کار در نیمه نخست نبود و صالح احمد سنجر، در دقیقه 19 برای بحرین گلزنی کرد تا ایران با شکست راهی رختکن شود.

سرمربی تیم ملی بحرین: باید از بازی با ایران لذت ببریم

ایران در نیمه دوم برای جبران مافات وارد زمین شد و در دقیقه 22 با گلزنی مهدی کریمی، بازی مجدداً مساوی شد. در دقیقه 29 نوبت به سعید احمد عباسی رسید که دروازه بحرین را باز کند و ایران برای اولین بار در این مسابقه از حریف خود پیش افتاد. با این حال علی العریبی روی یک ضد حمله، در دقیقه 30 موفق به گشودن دروازه ایران شد.

بهروز عظیمی بازیکن جوان تیم ملی که به‌عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد، گل چهارم ایران را در دقیقه 33 به ثمر رساند تا شاگردان وحید شمسایی فاصله‌ای با پیروزی نداشته باشند. در دقیقه 39 و زمانی که دروازه‌بان بحرین نیز برای زدن گل تساوی جلو کشیده بود، سعید احمد عباسی توانست گل پنجم ایران را بزند تا برد تیم ملی کشورمان قاطع‌تر شود.

واکنش سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن به احتمال تقابل با ایران

بحرین تیم رده هفتادوهشتم رده‌بندی تیم‌های ملی جهان محسوب می‌شود که کار را برای تیم ملی ایران واقعاً سخت کرد و زنگ خطر را برای کادر فنی تیم کشورمان به صدا درآورد.

تیم ملی ایران دومین برد خود را در جام ملت‌های آسیا 2024 به دست آورد و با شش امتیاز، به صدر جدول گروه D بازگردد. صعود شاگردان وحید شمسایی به مرحله یک‌چهارم نهایی قطعی شده و ایران در روز سوم اردیبهشت، برای قطعی کردن صدرنشینی به مصاف کویت می‌رود. تیم‌های ملی کویت و افغانستان نیز با چهار و یک امتیاز، در رتبه‌های دوم و سوم جدول گروه D جای گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین + فیلم
  • ایران ۵ - ۳ بحرین/ شاگردان شمسایی به سختی به دور حذفی صعود کردند
  • ببینید | بردی که زنگ خطر را به صدا درآورد | صعود دلهره آور فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال با وجود نمایشی ضعیف مقابل تیم ۷۸ جهان
  • بردی که زنگ خطر را به صدا درآورد/ صعود دلهره آور فوتسال ایران