Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام است، مردم باید بدانند که مردم‌سالاری دینی در سایه نظام اسلامی محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» عصر امروز در هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی که در دانشگاه تبریز برگزار شد، با اشاره به توطئه های جدید دشمنان علیه نظام اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از سناریوهای دشمن در آستانه انتخابات ایجاد اختلاف در بین مردم و مسؤولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که امروز بیش از هر زمان دیگری از نیازمند وحدت، همدلی و وفاق ملی میان مردم و مسؤولان هستیم، خاطرنشان کرد: وحدت و اتحاد نیاز مبرم کنونی کشور در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان این‌که انتخابات مانور قدرت، وحدت، انسجام و مشارکت حداکثری مردم در صحنه سیاسی انقلاب است، افزود: دشمنان در تلاش هستند تا دستاوردهای حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی و سیلی کوبنده سپاه به پایگاه نظامی آمریکا در عراق را کم‌رنگ کنند، از این رو به دنبال ایجاد اختلاف در جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که دشمن تلاش دارد این‌گونه القاء کند که حضور مردم در انتخابات بی‌خاصیت و بی‌اثر است، تصریح کرد: دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام است، مردم باید بدانند که مردم‌سالاری دینی در سایه نظام اسلامی محقق شده است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه اختلاف‌افکنی میان مردم از سوی هر فرد و نهادی که باشد؛ مذموم و ناپسند است، افزود: شرایط کنونی کشور به گونه‌ای است که انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی باید به مانور وحدت و اتحاد و انسجام و مشارکت حداکثری تبدیل شود.

وی ادامه داد: منکر وجود برخی ایرادات و مشکلات در کشور نیستیم، اما باید خدمات انقلاب نیز در کنار بیان مشکلات گفته شود؛متأسفانه گاه خودمان با زبان خود مشکلات را طرح می کنیم، اما از خدمات ارزشمند نظام چیزی نمی گوئیم، باید انصاف از سوی همگان رعایت شود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي مسجد اندیمشک مسجد طراز اسلامی ایام دهه فجر انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند

منتخب مردم تبریز در مجلس دوازدهم گفت: اگر مجلس آتی با کم‌توجهی به توصیه رهبرانقلاب، وارد فضای سیاست‌زده شود، دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌ بندی‌های گوناگون خواهد شد و از کار اصلی خود باز خواهد ماند. - اخبار سیاسی -

روح الله متفکرآزاد  منتخب اول مردم تبریز در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به رایزنی‌ها برای شکل گیری مجلسی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی گفت: حدود یک ماه به پایان مجلس یازدهم باقی مانده و نمایندگان، پرکارتر و باروحیه‌تر در حال انجام وظایف خود هستند.

رئیسی: انتخابات باید یکی از جلوه‌های مهم و بزرگ انسجام ملی باشد

 

وی افزود: انتظار می‌رود همین روحیه پرکاری و خدمت بی‌منت به مردم در مجلس دوازدهم نیز تداوم داشته باشد و از سوی منتخبین جدید، تقویت نیز شود.

منتخب اول مردم تبریز در مجلس دوازدهم با اشاره به برخی رایزنی‌ها در بین منتخبین مجلس آینده، اظهار داشت: شکل گیری فراکسیون انقلاب اسلامی به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس دوازهم، در شکل‌دهی جهت‌گیری کلی مجلس چه در حوزه‌های تخصصصی و چه در حوزه سیاسی مفید خواهد بود.

متفکر آزاد ادامه داد: اگر مجلس آتی با کم‌توجهی به توصیه رهبرانقلاب، وارد فضای سیاست‌زده شود، دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌ بندی‌های گوناگون خواهد شد و از کار اصلی خود باز خواهد ماند.

نماینده مردم تبریز ضمن اشاره به این‌که نکته دیگری که رهبری بر آن تاکید داشتند این بود که مسئولان باید بر مسائل اصلی تمرکز کرده و سرگرم حواشی نشوند، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید مشغول اصل مطلب باشند؛ چراکه دشمن علاقه‌مند است بین مردم اختلاف بیاندازد و دودستگی ایجاد کند تا به خاطر تفاوت علائق و سلایق‌شان با هم بجنگند.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم، در پاسخ به پرسشی درباره توصیه رهبر انقلاب به منتخبان مجلس دوازدهم مبنی بر پرهیز از اختلاف، گفت: سابقه فعالیت فراکسیون انقلاب اسلامی در مقطعی از مجلس یازدهم، نیز نشان داده که فعالیت قوی و هدفمند باعث خواهد شد تا ضمن به رسمت شناختن سلایق مختلف، رقابت‌های درون‌گفتمانی در درون فراکسیون شکل بگیرد و به فضای صحن علنی کشیده نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • شهردار اصفهان راهبرد انتصابات اخیر را تبیین کند