Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی میرحسینی شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: « هرناندز مارتینز » دریافت‌کننده تیم ملی والیبال کوبا و « گیورگیس زیوماکیس » ، پشت خط زن تیم‌ملی یونان فردا یکشنبه، ششم بهمن‌ماه  می‌توانند در ترکیب شهداب قرار گیرند.

وی ادامه داد: این ۲ بازیکن مطرح از مدتی قبل بعد از عقد قرارداد، تمرینات خود را به خوبی و طبق برنامه در تیم انجام داده‌اند و مشکلی برای استفاده از آنها در بازی‌های آینده وجود ندارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی شهداب یزد به اهمیت کسب پیروزی در مسابقات خانگی اشاره کرد و بر بهره‌گیری مناسب از حق میزبانی تاکید کرد.

میرحسینی گفت: حضور پرشور تماشاگران در مسابقات در ایجاد دلگرمی کادرفنی و بازیکنان و مجموعه باشگاه خیلی موثر است .

از هفته ۱۱ لیگ برتر،  تیم شهداب یزد روز یکشنبه ششم بهمن‌ماه جاری از ساعت  ۱۵:۳۰ در سالن شاهدیه این شهر میزبان تیم پیام خراسان است .

در لیگ امسال تیم‌های پیکان و سایپا تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک، خاتم اردکان و شهداب یزد حضور دارند

سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران به صورت رفت و برگشت پیگیری می‌شود.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت  ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد که حدود ۲ هزار نفر در رشته والیبال فعالیت دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بازی شهرداری کوبا والیبال یزد قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و الاتحاد کلبا روز گذشته و در هفته بیستم رقابت‌های ادنوک امارات به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه پُرگل ۴ بر یک به سود شباب الاهلی به پایان رسید.

سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی در این بازی، گل دوم تیم خود را در وقت‌های اضافه نیمه اول به ثمر رساند و تا دقیقه ۶۱ در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت. صفحه «فانتاسی دورینا» در شبکه اجتماعی X که به پوشش بازی‌های لیگ امارات می‌پردازد عزت اللهی را در جمع ۴ بازیکن برتر دیدارهای روز گذشته قرار داد. سایت «sofascore» نیز، به عزت اللهی نمره ۲/‌‬ ۸ از ۱۰ را داد و پس از «یحیی الغسانی» دومین بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

عزت اللهی پس از جام ملت‌های آسیا، راهی شباب الاهلی شد و در دو هفته اخیر توانسته برای تیمش گلزنی کند.

کد خبر 6085042

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم