Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@16:15:20 GMT

هشت فقره وقف جدید در شهرستان ری ثبت شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۵۶۹

هشت فقره وقف جدید در شهرستان ری ثبت شد

حجت‌الاسلام مرتضی صادقی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مادر یک شهید، ۶ دانگ واحد آپارتمان هشتاد متری به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در سه راه تقی آباد را جهت خیرات وقف کرد.
وی تصریح کرد: یک واحد آپارتمان ۴۴ متری به ارزش سه میلیارد ریال و یک واحد مسکونی ۸۹ متری به ارزش ۶ میلیارد ریال در دولت آباد شهرری وقف حسینیه حضرت زینب(س) برای انجام مراسم‌های مذهبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری افزود: ۶ دانگ یک باب مغازه در خیابان شهید رجایی به نیت خیرات، مبرات و سلامتی امام زمان (عج) و ۴۰۰ متر زمین به نیت حسینیه‌ای به نام حضرت ابوالفضل العباس(ع) در جاده امین آباد نیز وقف به ثبت رسیده است.
این مسئول یادآور شد: یک واحد مسکونی ۷۶‌ متری به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تامین هزینه مسجد حجت‌ابن‌الحسن(عج) به همراه ۲۰ هزار متر زمین در حسن آباد فشافویه برای ساخت درمانگاه طی سال جاری وقف شده است.

صادقی خاطر نشان کرد: طی یکسال اخیر اداره اوقاف ری تعامل سازنده و مطلوب را با نهادهای حمایتی بهزیستی، کمیته امداد، خیریه، مساجد و موقوفات داشته است.
وی اضافه کرد: رسیدگی به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از برنامه های مهم و مورد توجه اوقاف ری بوده که با تمام توان و بهره گیری از امکانات در تحقق این امر اهتمام ورزیده است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری عنوان کرد: تمامی نیات واقفین بر اساس درخواست آنها اجرایی می شود و باید درخواست مراجعین نیز بر همین مبنا باشد.
این مسئول  تاکید کرد: اقدامات باید به گونه ای باشد تا مردم و مراجعین گرفتار کاغذبازی های اداری نشوند.  
صادقی ادامه داد: نشست‌ها و تفاهم نامه‌هایی با بیمارستان فیروزآبادی و دارالشفا داشته‌ایم تا خانواده‌های آسیب پذیر و فاقد تمکن مالی و ضعیف‌ مورد حمایت قرار گیرند.

وی ادامه داد: این افراد گاهی توسط ۶ امام جمعه در حسن اباد، باقر شهر، کهریزک و ری به این اداره معرفی می‌شوند.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: سال ۹۸ خانواده‌هایی که متوفی آنها  توان پرداخت کفن و دفن نداشتند از سوی اداره اوقاف مورد حمایت و مساعدت قرار گرفتند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره اوقاف و امور اصحاب رسانه بیمارستان زمین کمیته امداد قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از تعویض یک هزار و ۹۷۰ فقره کنتور خراب در سال گذشته خبر داد.یداله سلطانی با اشاره به تأثیر کنتور‌های خراب در میزان هدررفت آب اظهار داشت: در راستای کاهش آب بدون درآمد و جلوگیری از پرت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین، یک هزار و ۹۷۰ فقره کنتور خراب در سال ۱۴۰۲ تعویض شد.

وی افزود: با توجه به اعلام برخی از مشترکین در خصوص تعویض کنتور‌های معیوب، به منظور استانداردسازی انشعابات مشترکین، طبق بررسی کارشناسان نسبت به تعویض کنتور‌ها با هدف دستیابی به میزان واقعی هدررفت و خدمات رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان اقدام شد.

سلطانی با اشاره به ۲۰۵ فقره اصلاح و استاندار سازی انشعابات آب در سال گذشته تصریح کرد: این اقدامات توسط پیمانکاران و با نظارت معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوی و در راستای اصلاح انشعابات فرسوده انجام شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • تعویض نزدیک به ۲ هزار فقره کنتور آب خراب مشترکین در شهرستان خوی
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟