Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@10:57:38 GMT

اولین برد آسیایی شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۶۰۴

تیم فوتبال شهر خودرو در پلی آف اول در لیگ قهرمانان آسیا در کشور امارات به مصاف تیم الرفاع بحرین رفت که این مسابقه با نتیجه 2  بر یک به  سود شهر خودرو به پایان رسید. 

اخبار ورزشی- تیم شهر خودرو در این مسابقه میزبان بود اما با نظر کنفدراسیون فوتبال اسیا این مسابقه در کشور سوم برگزار شد. شهر خودرو اولین برد آسیایی خود را به دست آورد و به پلی آف دوم صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهر خودرو روز 8 بهمن ( سه شنبه) در قطر به مصاف تیم السیلیه قطر خواهد رفت و در صورت پیروزی در آن مسابقه به مرحله گروهی صعود خواهد کرد. در تیم السیلیه کریم انصاری فرد ملی پوش کشورمان حضور دارد.  

گل: محمدرضا خلعتبری( دقیقه 18)، امین قاسمی نژاد ( دقیقه 82) برای شهر خودرو و الطاهر ( دقیقه 35) برای الرافع بحرین 

ترکیب تیم شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، حسین مرادمند، علی فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی، سعید صادقی، میلاد سرلک، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان( دقیقه 65 مرتضی خراسانی)

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

ترکیب الرفاع:عبدالکریم فردان، حمد شمسان، جی جی سوریلا، سیدرضا عیسی، علی حرم، صالح عناد، عدنان فواز، فیصل غازی، ایمن عبدالامیر، محمد صوله و صالح طاهر.

تیم شهر خودرو در نیمه اول یک بار هم توسط حسین مهربان توپ را به تیرک دروازه الرفاع کوبید.

در نیمه دوم در دقیقه 87 بازیکن  تیم الرفاع بحرین اخراج شد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا خلعتبری شهرخودرو الرفاع بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جام خلیج فارس تیم ملوان انزلی از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود سپاهان اصفهان به پایان رسید.
در این مسابقه ابتدا ملوان با گل دقیقه ۱۱ محمد رضا سلیمانی از حریفش پیش افتاد و نیمه اول را با همین نتیجه به رختکن رفت. 
در نیمه دوم اما زردپوشان اصفهانی در دقیقه ۵۲ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را شهریار مغانلو به گل تبدیل کرد تا شاگردان ژوزه مورایس به بازی برگردند و در ادامه در دقیقه ۷۴ باز هم سپاهان توسط مغانلو به گل رسید تا این تیم با ۳ امتیاز از آوردگاه انزلی خارج شود.
ملوان با این نتیجه ۳۸ امتیازی ماند و جایگاهش در رده پنجم جدول تغییری نکرد، اما سپاهان به لطف این برد خارج از خانه با ۴۵ امتیاز به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد.

دیگر خبرها

  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • فاینورد برای چهاردهمین‌بار قهرمان جام حذفی هلند شد
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل
  • شکست ملوان برابر سپاهان در انزلی
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳