Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

فیلم سینمایی «یادم تو رو فراموش» که با نام «ویشبون» در جشنواره‌های جهانی حضور دارد، در نوزدهمین حضور بین‌المللی خود به بخش مسابقه جشنواره بیبوپ اینترنشنال فیلم فستیوال نیویورک راه یافت که از تاریخ ١٥ خرداد ۹۹ به مدت ٤ روز در شهر نیویورک کشور آمریکا برگزار می‌شود.

جشنواره BeBop جشنواره منحصر به فردی است در ایالات متحده که فیلم های مختلفی از سراسر دنیا با هدف نزدیک کردن فرهنگ‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره طی یک دوره چهار روزه در ماه ژوئن (خرداد)، در چندین مکان در هارلم برگزار می‌شود، از جمله برنامه‌های این جشنواره نمایش فیلم‌ها در فضای باز و همچنین نمایش در سینماهای منتخب نیویورک است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «دامون مربی برکنار شده یکی از باشگاه‌های پرطرفدار با دختری که سال‌ها پیش با او ارتباط داشته است، روبه‌رو می‌شود.»

در این فیلم بازیگرانی چون حسین یاری، آزاده مهدی‌زاده، میترا حجار، ماه‌چهره خلیلی، مازیار فلاحی، خشایار راد و بیتا عطشانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش جهانی فیلم را امریکن برایتلایت پروداکشنز بر عهده دارد.

عوامل تولید فیلم عبارتند از علی عطشانی (تهیه‌کننده و کارگردان)، پیمان عباسی(نویسنده)، محمود عطشانی(مدیر فیلمبرداری)، محمد شاهوردی(صدابردار)، عبدالله اسکندری(طراح چهره‌پردازی)، فرزانه زردشت(چهره پرداز).

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: میترا حجار حسین یاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ببعی» با یک انیمیشن تلویزیونی دیگر راهی هند شد

انیمیشن‌های «ببعی» و «کارتونی‌ها»، از تولیدات مرکز صبا در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس لاکناو حضور پیدا کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پویانمایی‌های «ببعی» و «کارتونی‌ها» به کارگردانی حسین صفارزادگان با تکنیک کات اوت و برای گروه سنی خردسال تولید شده است.

سی‌ام‌اس فعالیت خود را از سال 1959 آغاز کرده است. موسسان آن دکتر جاگدیش گاندی و دکتر بهارتی گاندی با الهام از آموزه‌های مهاتما گاندی این بنیاد را ایجاد کردند تا با شعار «درود بر جهان»، شوق و امید در دل کودکان تقویت شود.

موانع ساخت انیمیشن از زبان خالق «چل پله زیرزمین»

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس نیز در تلاش است از طریق طیف کاملی از فیلم‌های بلند، فیلم‌های کوتاه، پویانمایی‌های بلند، پویانمایی‌های کوتاه و مستند که با هدف سرگرمی از سرتاسر جهان تهیه شده‌اند، محتوای مناسبی را به نمایش بگذارد که معرف ارزش‌های اخلاقی و دیدگاه جهانی باشند.

این جشنواره از 15 الی 21 آوریل (27 فروردین ـ 2 اردیبهشت) در شهر لاکناو هند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام فیلم‌های دوهفته کارگردانان جشنواره کن
  • فرهاد آئیش هر چه دلش خواست گفت!/ به مخاطب باج نداده‌ایم
  • نمایش درخشان شاگردان رنگرز در بیشکک/ ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • فیلم| شعار مرگ بر آمریکا در نیویورک
  • شعار مرگ بر آمریکا در نیویورک + فیلم
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • «ببعی» با یک انیمیشن تلویزیونی دیگر راهی هند شد