Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکذیب لباس نداشتن شهرخودرو 

سخنگوی باشگاه شهر خودرو مشهد شایعه نبردن لباس تیم فوتبال شهرخودرو به شارجه امارات متحده عربی را تکذیب کرده است و گفت که چنین اخباری فقط تمرکز تیم را به هم می‌ریزد. این تیم امروز برای دیدار پلی آف در ورزشگاه شهر شارجه با تیم الرفاع بحرین مسابقه دارد. خبرگزاری‌های ایران قبلاً گزارش داده بودند که لباس‌های این تیم جا مانده و مسئولان این تیم به‌دنبال راهی برای رساندن لباس بازیکنان به شارجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  --- کرونا، حدادی را به ایران فرستاد با توجه به تعطیلی مسابقات و لیگ‌های مختلف ورزشی در چین به‌دلیل شیوع ویروس خطرناک «کرونا»، حامد حدادی تا اطلاع ثانوی در ایران حضور خواهد داشت. حامد حدادی سنتر نام آشنای تیم ملی بسکتبال ایران و آسیا که در حال حاضر عضو تیم نانجینگ در لیگ چین است، با اعلام حضورش در ایران خبر از سلامتی کامل خود داد.   --- عذرخواهی پس از جنجال در جام تختی محمدرضا‌گرایی فرنگی‌کار جوان تیم ملی و دارنده مدال‌های طلای جهان و آسیا پس از اتفاقات تلخ جام تختی، نزد سرمربی تیم ملی رفت و از او عذرخواهی کرد. محمد بنا نیز برخورد بسیار خوبی با برادران‌گرایی داشت و پس از این دیدار گفت: من به سهم خودم او را بخشیدم اما کمیته انضباطی و رایی که صادر می‌کنند در حیطه اختیارات من نیست.   --- پرونده لژیونر شدن دروازه‌بان پرسپولیس باز ماند بیرانوند آخر فصل می‌رود طی یکی دو روز گذشته مذاکرات فشرده‌ای برای لژیونر شدن علیرضا بیرانوند انجام شد اما او در نهایت تصمیم به ماندن گرفت ولی پرونده رفتن او همچنان باز است. به گزارش ایسنا، با وجود اینکه باشگاه انتورپ بلژیک برای دروازه‌بان پرسپولیس بلیت هواپیما ارسال کرده بود اما بیرانوند راهی بلژیک نشد تا روند انتقالش وارد فاز جدیدی شود. از این رو راهکار جدیدی ارائه شد تا برای همه طرف‌ها سود به همراه داشته باشد. طبق توافق انجام شده، بیرانوند تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند تا این تیم از نبود دروازه‌بان متضرر نشود. بر اساس توافق انجام شده، بیرانوند با قراردادی 3 ساله به انتورپ می‌پیوندد و باشگاه پرسپولیس هم بابت این انتقال مبلغ ٧٠٠ هزار دلار دریافت می‌کند. محمدحسن انصاری فرد درباره جدایی بیرانوند به سایت رسمی پرسپولیس گفت: «بیرانوند با وجود پیشنهادهای مالی کلانی که داشت، قید جدایی از پرسپولیس در این مقطع را زد و طبق توافقی که صورت گرفت، او در تابستان پیش رو راهی لیگ بلژیک خواهد شد. بخشی از مبلغ رضایتنامه او نیز در روزهای آینده به باشگاه پرداخت خواهد شد.» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به پیشنهاد خنک بلژیک به بیرانوند چنین توضیح داد: «خنک چهارشنبه شب با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی خواهان جذب بیرانوند شد. پنجشنبه پیشنهاد دیگری باز هم از سوی تیمی بلژیکی به خود بیرانوند ارائه شد. هر دو تیم پیشنهادهای مالی عالی به بیرانوند ارائه کرده و آمادگی داشتند مبلغ رضایتنامه را هم به باشگاه پرداخت کنند ولی بیرانوند در نهایت تصمیم به ماندن گرفت. وی درباره تیم آینده بیرو توضیحی نداد: «ما در حال نهایی کردن توافق‌ها هستیم. البته نام باشگاه بلژیکی را نمی‌برم چون نمی‌دانیم آنها برای خود چه مصالحی دارند و این مسأله به خود آنها و بیرانوند مربوط می‌شود.»

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد. 

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. 
امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند. 

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • عکس‌| پایان روزهای سخت بیرانوند
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی