Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان گفت: این موج مثبت که در گرگان در خصوص بسکتبال بانوان بوجود آمده این چراغ را روشن کرد که برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال بانوان گرگان این تیم در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: نیکا بیک لیک لی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان اظهار کرد: لیگ برتر امسال با 12 تیم در دو گروه 6 تیمی برگزار شد که بیشتر تیم‌هایی که در گروه ما حضور داشتند تهرانی بودند و تنها تیم شهرستانی تیم نامی نو اصفهان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما فقط در یک دیدار دور رفت به تیم نامی نو بازی را واگذار کردیم و خوشبختانه توانستیم با قرارگیری در صدر جدول به رقابت‌های پلی اف صعود کنیم و امروز نیز نخستین دیدار پلی آف را در مشهد برابر تیم آویژه صنعت پارسا به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گرگان خاطرنشان کرد: در مقایسه تیم امسال با سال گذشته باید بگویم که تفاوت زیادی امسال با سال‌های گذشته دارد چون در سال‌های گذشته فقط تیم برای حضور در رقابت‌ها و بها دادن به تیم و جلوگیری از سقوط تیم به رده‌های پایین‌تر بسته می‌شد.

بیک لیگ لی تاکید کرد: اما امسال با توجه به حمایتی که شهردار گرگان داشته و نگاه مثبتی که ایشان به ورزش به ویژه ورزش محبوب و مردمی بسکتبال داشتند باعث شد تیم با شرایط خوبی راهی مسابقات شود.

وی اضافه کرد: مساعدتی که شهردار گرگان از این تیم داشتند برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال گرگان بوده و تیم بانوان گرگان با تیم‌های بزرگی وارد رقابت شده که حمایت‌های مالی زیادی را از سوی نهادهای مختلف همراه داشته‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گرگان تصریح کرد: از زمانی که خودم بازی می‌کردم و امروز هم که مربی هستم تاکنون این حجم از حمایت و حضور هواداران و خانواده‌ها را در سالن برگزاری مسابقه بانوان ندیده بودم و همه این‌ها به حمایت خوب شهردار گرگان و نتیجه بسیار خوبی که ناشی از همین حمایت‌ها مربوط می‌شود.

بیک لیک لی گفت: این موج مثبت که در گرگان در خصوص بسکتبال بانوان بوجود آمده این چراغ را روشن کرد که برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال بانوان گرگان این تیم در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: بیش از 60 درصد قرارداد بازیکنان به ویژه بازیکنان غیربومی تیم که مهمان گرگان هستند پرداخت شد و خوشبختانه در این مدت اسکان خوبی هم داشتند و فکر می‌کنم قبل از اینکه تیم وارد مرحله نیمه نهایی و نهایی شود، پرداخت پاداش به بازیکنان می‌تواند انگیزه بازیکنان را برای کسب پیروزی مضاعف کند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گرگان تصریح کرد: تقاضا داریم سایر نهادها و مسوولان هم کنار تیم قرار بگیرند و حتی برای سال آینده این تیم قدرتمند را حفظ کنیم و سال‌های آینده هم یکی از تیم‌های حاضر در فینال باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد از میزبانی این شهرستان برای اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال خبر داد.

مهدی صمدپناهی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: از فردا -پنجشنبه ۶ اردیبهشت- شهرستان اسدآباد به مدت دو روز در سالن ورزشی ۱۵۰۰ نفری این شهر میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال با حضور ۵۰ والیبالیست برتر از ۹ استان از جمله همدان، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، مرکزی و کرمانشاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این رویداد ملی دو روزه زیرنظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور در اسدآباد برگزار می‌شود، افزود: شهرستان اسدآباد پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در رابطه با رشته ورزشی بستکبال دارد و به طور قطع این اردوها از نقش مؤثری در رشد و توسعه ورزش شهرستان به ویژه در بحث رشته بسکتبال برخوردار خواهد بود.

صمدپناهی با اشاره به اینکه این اردو به عنوان سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰ کشور است، یادآور شد: بسکتبالیست‌های منتخب و برتر این اردو امروز وارد شهرستان شده‌اند و از فردا رقابت این تیم‌ها آغاز می‌شود و تا روز جمعه -هفتم اردیبهشت- ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • شکوه وعده صادق دلیل روشن ماست
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان