Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسین پاشایی شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر بیان کرد: تیم صنعت نفت آبادان یکی از تیم‌های خوب و با کیفیت لیگ امسال است؛ آنها نیز مثل تیم ما در این فصل گریبانگیر مشکلات مالی فراوانی بودند اما در کل نتایج خوبی کسب کردند و تیم باکیفیتی نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معتقدم فردا(ششم بهمن) شاهد یک بازی خوب و جذاب خواهیم بود؛ امیدوارم با تمریناتی که انجام دادیم بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. تیم ما ابتدا برای نیفتادن بسته شد اما با تلاش و همت بچه‌ها توانستیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم و در پایان نیم فصل جزو نیمه بالایی جدول باشیم.

پاشایی با بیان اینکه در ۱۶ هفته سپری شده اگر قدری با بدشانسی روبه رو نمی‌شدیم می‌توانستیم جایگاه بهتری در جدول داشته باشیم گفت: ما به دنبال کسب یک نتیجه خوب و آبرومندانه برای نفت مسجدسلیمان هستیم تا در پایان فصل شرمنده مردم این شهرستان نشویم.

وی ادامه داد: در بازی فردا بازیکن محرومی نداریم اما امیدوارم بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفتیم هر چه زودتر با سایر بازیکنان هماهنگ شوند.

مربی نفت مسجدسلیمان گفت: مطمئن باشید بازیکنانی که جایگزین محمد طیبی و سوشا مکانی شدند بازیکنان باکیفیتی هستند و به لحاظ عملکرد چیزی کمتر از آنها نیستند.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آبادان از ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر مسجدسلیمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر مسجدسلیمان فوتبال لیگ برتر مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه پاردس به مورینیو: ده‌روسی بهترین است!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم در اواسط فصل جاری دست به تغییرات روی نیمکت زد و ژوزه مورینیو را پس از 2 سال و نیم برکنار کرد. این مربی پرتغالی رم را به قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا رساند و همچنین به فینال لیگ اروپا راه یافت.

لئاندرو پاردس در مورد تغییر مربی در رم اظهار داشت که او سبک بازی دانیله ده‌روسی را به ژوزه مورینیو ترجیح می‌دهد‌.

پاردس درمورد همکاری با اسطوره رم به عنوان مربی گفت:"ده‌روسی چیزهای زیادی به من می‌دهد چون ایده بازی او به نظرم بهترین است و فکر می‌کنم هر روز احساس بهتری دارم."

این بازیکن آرژانتینی همچنین در مورد هموطن و هم‌تیمی خود در این باشگاه صحبت کرد و از مصدومیت دیگری که مانع از حضور او در تمرینات تیم ملی شد، ابراز تاسف کرد.

پاردس درباره مصدومیت پائولو دیبالا گفت:"دیبالا غمگین بود. او 2 ماه بسیار خوب را پشت سر گذاشت، از نظر بدنی وضعیت بسیار خوبی داشت و در بهترین حالت بازی می‌کرد. این مصدومیت بلافاصله پس از انتخاب برای شرکت در اردوی تیم ملی قطعا او را بسیار ناراحت کرد، اما او خوب است و باز خواهد گشت."

دیگر خبرها

  • کنایه پاردس به مورینیو: ده‌روسی بهترین است!
  • مصطفی نائیج‌پور به نفت آبادان پیوست؛ رسمی
  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • بلندپروازی پدیده مربیگری لیگ برتر در تیمی با انتظارات بالا
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • چادرملو علیه بیانیه نفت مسجدسلیمان
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر