Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب بازی‌های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال استقلال به مصاف الکویت کویت رفت و در پایان موفق شد حریفش را راحت‌تر از چیزی که به نظر می‌رسید از پیش رو بردارد.  

آبی پوشان با دبل شیخ دیاباته، ضربه ایستگاهی وریا غفوری که به زیبایی هر چه تمام‌تر وارد دروازه حریف شد و همچنین واکنش‌های مطمئن سید حسین حسینی که بار‌ها دروازه تیمش را از فروریختن برابر حریف کویتی نجات داد، موفق شدند الکویت را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند و راهی مرحله نهایی پلی آف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیروزی آبی پوشان برابر الکویت در حالی رقم خورد که آبی پوشان پیش از این دیدار با مشکلات زیادی مواجه شدند که از جمله آن، سلب امتیاز میزبانی این تیم و برگزاری بازی در زمین بی طرف بود که در فاصله کمتر از یک هفته مانده تا بازی با الکویت، شوک بزرگی به فوتبال دوستان ایرانی و به ویژه تیم‌های ایرانی حاضر در مرحله پلی آف وارد کرد.

بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان آسیا؛ استقلال ۳ - الکویت صفر/ آبی پوشان ایران به الریان قطر رسیدند

با وجود تمام مشکلات، شاگردان مجیدی در این دیدار دست به کار بزرگی زدند و با پیروزی برابر حریف کویتی، چهارمین پیروزی استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را رقم زدند.  

استقلال در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ با انجام ۳ بازی برابر تیم‌های ذوب آهن، الاتفاق عربستان و السد قطر، موفق شد هر ۳ تیم  را از پیش رو بردارد و به مرحله گروهی صعود کند. آبی پوشان در بازی امروز هم الکویت را شکست دادند. البته نکته متمایز کننده این بازی، پیروزی خارج از خانه آبی پوشان بود که در نخستین بازی این تیم در مرحله پلی آف رقم خورد.

شاگردان مجیدی در آخرین بازی خود در این مرحله، روز سه شنبه هفته جاری باید در قطر به مصاف الریان بروند و در صورت شکست دادن این تیم به مرحله گروهی صعود می‌کنند.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استقلال استقلال تهران باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • ادامه روند شکست ناپذیری؛ گل یوسیپ استانیشیچ به دورتموند در دقیقه 97 (دورتموند 1-1 بایرلورکوزن)
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر