Web Analytics Made Easy - Statcounter

در قلب اروپا، نژادپرستی موج می‌زند.

طرفداری - اینیاکی ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو آخرین قربانی پدیده شوم نژادپرستی در فوتبال بود.

عصر امروز بیلبائو در کورنیا ال پرات میهمان اسپانیول بود و در نهایت با تساوی 1-1، متوقف شد. با این حال چیزی که بیشتر از همه در این بازی جنجال به پا کرد، توهین‌های نژادپرستانه هواداران تیم میزبان به ویلیامز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک صحنه وقتی ویلیامز برای زدن ضربه کرنر از کنار تماشاگران پشت دروازه اسپانیول عبور می‌کرد، هواداران این تیم با شعارهایی زننده که کلمه «میمون» در آن به طور مشخص به گوش می‌رسید، به استقبال او رفتند.

این حرف‌ها خون اینیاکی را به جوش آورد تا او هم با شعار زننده دیگری پاسخ آنها را بدهد. دوربین‌ها به وضوح نشان می‌دهند که این بازیکن رو به هواداران اسپانیول می‌گوید: حرامزاده، همه‌تان حرامزاده‌اید!

گفتنی است نژادپرستی از سال‌ها پیش در اروپا و فوتبال این قاره وجود داشته و با توجه به نگاه مدیران عالی رتبه نهادهای مرتبط با این رشته در قبال این پدیده شوم، بعید است بتوان پایانی بر آن متصور بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر

اسطوره باشگاه منچستریونایتد از وینیسیوس جونیور حمایت کرده است.

طرفداری | اشک‌های وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی باشگاه رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه اسپانیا و برزیل واکنش زیادی در بین بازیکنان دنیای فوتبال داشته است.

ریو فردیناند اسطوره باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس از وینیسیوس جونیور حمایت کرد و به او درود و احترام فرستاد. فردیناند دراین‌باره و با انتشار تصویری از گریه وینیسیوس جونیور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اسپانیا کشور نژادپرستی است؟؟؟ نمی‌دانم، چون در آنجا زندگی نکردم تا آن را تجربه کنم. اما می‌دانم که در استادیوم‌های این کشور نژادپرستی وجود دارد و به نظر می‌رسد مقامات به دلایلی آن را نادیده می‌گیرند. دیدن اینکه یک مرد جوان در کنفرانس مطبوعاتی به گریه می‌افتد، مثل اتفاقی که برای وینیسیوس افتاد، واقعاً دلخراش و ناراحت‌کننده است.

شنیدن صحبت‌های تباس (رئیس لالیگا) در فصل گذشته نشان می‌دهد که نیاز به تغییرات اساسی در سطوح بالا و برخورد قاطعانه از سوی سازمان‌های بزرگ وجود دارد. به تو افتخار می‌کنم، برادر!

اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم    حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • عصبانیت ناپولی و ژوان ژسوس از تبرئه‌شدن فرانچسکو آچربی: شما ریاکارید!
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر
  • فرانچسکو آچربی از اتهام توهین نژادپرستانه به ژوان ژسوس تبرئه شد
  • واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم
  • اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم
  • فیلم/ اشک ریختن وینیسیوس پس از سوالات نژادپرستانه
  • بغض وینیسیوس شکست: اشک همه در آمد (عکس)