Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر تداوم راه شهدای مقاومت و شهدای انقلاب، گفت: تشییع پیکر شهید سلیمانی انقلاب اسلامی را بیمه کرد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، مراسم بزرگداشت حماسه ششم بهمن سال 60 مردم آمل شامگاه شنبه در مصلای جمعه آمل با حضور پرشور مردم آمل و مازندران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با هدف پاسداشت یاد شهدای ششم بهمن آمل در سال 60 و شهدای جنگل مازندران برگزار شد، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، استاندار مازندران، اعضای مجلس خبرگان رهبری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در این مراسم با اشاره به رشادت‌های سردار سلیمانی و شهدای مقاومت برای این مرز و بوم، اظهار داشت: هنوز برای زیارت شهید سلیمانی مردم مختلفی از ایران اسلامی در گلزار شهدای کرمان حضور می‌یابند، اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی انقلاب را بیمه کرده است.

وی افزود: در تشییع پیکر شهید سلیمانی صرفا مومنان جامعه نبوده بلکه از افراد بدحجاب و حتی از کشورهای اسلامی و منطقه در مراسمات تشییع پیکر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت حضور داشتند و نام شهید سلیمانی در تاریخ کشور برای همیشه ثابت و پایدار بوده و تا ابد باقی ماند.

مزار شهید سلیمانی میعادگاه عاشقان راهیان نوررئیس شورای قضائی عراق: شهید سلیمانی میهمان دولت عراق بود/آماده همکاری با ایران برای پیگیری حقوقی هستیمکنگره بزرگداشت شهید سلیمانی با حضور سفرای خارجی در گرگان برگزار می‌شود

محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه ملت ایران دلخوش به شهدای این مرز و بوم بوده و قاسم سلیمانی‌هایی را در کشور خلق خواهیم کرد، تصریح کرد: 41 شهید در حادثه ششم بهمن سال 60 آمل تقدیم اسلام شده که امام راحل نسبت به شهر آمل تعبیری ویژه داشته که به هیچ شهر کشور نداشتند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه ایران اسلامی کشور سالار شهیدان، اربعین، موسی بن جعفر(ع) و امام هشتم شیعیان و کشور اهل بیت عصمت طهارت است، افزود: انشالله به خواست خداوند باری تعالی این پرچم به دست امام زمان(عج) خواهد رسید.

وی با تسلیت وفات حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، گفت: در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی اجتماع بسیاری آمده ولی آن بانوی همام در خفا خاکسپاری شده و مظلومانه دفن کرده است.

محمدی گلپایگانی با تاکید بر درس آموزی بانوان جامعه از منش و سیره حضرت فاطمه زهرا (س)، افزود: زنان جامعه اسلامی با تاسی از آن بانوی آب و آفتاب نقش آفرین در زندگی خود باشند.

انتهای پیام/ 681/ ع

R41358/P1494/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود