Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@09:47:55 GMT

وعده فرمانده کل سپاه به سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۸۹۴

ساعت24-فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه امکانات سپاه برای بازسازی، ترمیم، مرمت و تجهیز خانه‌های سیل زدگان بسیج می‌شود، گفت: تا آخر پای مردم سیل‌زده ایستاده‌ایم و تا بهبود شرایط این مناطق اینجا را ترک نمی‌کنیم.

 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده سپاه ظهر امروز(پنجم بهمن ماه) در جریان ادامه بازدید از مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان در شهرستان بشاگرد، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل اینکه سیل، سیل عظیمی بوده و داخل خانه‌ها وارد شده و خانه‌ها پر از گل و لای است؛ مردم تقریبا از خانه‌هایشان کوچ کرده و داخل چادرها زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بارش‌های مجدد چادرها خیس می‌شوند؛ شب‌ها سرد است و خانواده‌ها دچار اضطراب و نگرانی هستند و شرایط بالفعل مناسب نیست و نیاز به کمک‌های اضطراری و فوری برای اسکان موقت وجود دارد.

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: در عین حال بایستی شرایط را برای یک زندگی دائمی خوب فراهم کنیم و فعلا به فضل الهی امدادرسانی جریان دارد و همه دستگاه‌ها بسیج شده‌اند و وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه، پایگاه دریایی جاسک، سپاه امام سجاد(ع)، گروه‌های جهادی ، ارتش و سایر نهادها در حال خدمت‌رسانی هستند اما به نظر می‌رسد که باید یک کار خیلی سریعی انجام شود و بعضی روستاها جا به جا و در نقطه جدیدی ساکن شوند.

وی تصریح کرد: ان‌شاالله به سرعت دولت محترم اعتباراتی را که باید تخصیص دهد برای ساخت خانه‌های جدید را تخصیص دهد و دستگاه‌های مختلف که ذی‌نفع هستند، مشارکت کنند و ما هم به عنوان سپاه همه امکانات مان را برای مشارکت در ساختن خانه‌های جدید یا ترمیم و مرمت خانه‌های آسیب دیده و تجهیز خانه‌هایی که اسباب و اثاثیه‌شان دچار آسیب شده بسیج می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ما تا آخر پای این مردم ایستاده‌ایم و اینجا را ترک نمی‌کنیم تا شرایط به ماقبل و بهتر از قبل برگردد و این مهم نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌ها است.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سپاه پاسداران احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه از نیروهای مسلح تشکر کرد/ امیرعبداللهیان: عملیات «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت در غرب آسیا ارائه کرد

به گزارش جماران، متن پیام وزیر امور خارجه ایران خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار محمد باقری

رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برادر ارجمند امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده

فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَی الدَّارِ

بدین وسیله مراتب قدردانی خود و دستگاه سیاست خارجی را از برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای دقیق و تاثیرگذار عملیات ظفرمند "وعده صادق" که توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در پاسخ به اقدامات شرارت‌آمیز رژیم صهیونیستی در منطقه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان رشید سپاه در ساختمان بخش کنسولی سفارت کشورمان در دمشق انجام پذیرفت، اعلام می دارد.

بی گمان اجرای این اقدام ارزشمند و پیچیده نظامی که بر اساس اصل شناخته شده "دفاع مشروع" و منطبق بر قوانین و مقررات شناخته شده بین‌المللی صورت گرفت، تعریفی نو از موازنه قدرت در منطقه غرب آسیا ارائه و بار دیگر توان بازدارندگی نیروهای مسلح جان برکف کشورمان را به رخ دشمنان قسم خورده اسلام و ایران عزیز کشید.

عملیات ظفرمند وعده صادق ضمن ایجاد ظرفیت‌های بیشتر برای دستگاه دیپلماسی کشور در میدان مناسبات بین‌المللی و منطقه‌ای، افزایش حس وطن دوستی و غرور ملی بین آحاد مردم ایران اسلامی را در پی داشته و ضمن تقویت بازدارندگی راهبردی در برابر دشمنان قسم خورده نظام، بر سرعت زوال و فروپاشی ساختار جعلی صهیونیستی خواهد افزود.

ضمن ابراز تشکر مجدد، توفیقات روزافزون آن برداران عزیز و جان برکف را از خداوند بزرگ مسئلت می نماید.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است
  • امیرعبداللهیان: عملیات «وعده صادق» تعریف نو از موازنه قدرت در منطقه غرب آسیا بود
  • وزیر خارجه از نیروهای مسلح تشکر کرد/ امیرعبداللهیان: عملیات «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت در غرب آسیا ارائه کرد
  • عملیات «وعده صادق» تعریف نو از موازنه قدرت در منطقه غرب آسیا بود
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • عملیات وعده صادق با موفقیتی بیش از انتظار انجام شد + فیلم
  • سرلشکر سلامی: «وعده صادق» نمونه برجسته‌ای از معادله جدید ما با رژیم صهیونیستی است / عملیات بیش از انتظار، موفق بود+ فیلم
  • سلامی: عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود (فیلم)
  • سرلشکر سلامی: عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود+ فیلم
  • فرمانده کل سپاه: اسرائیل هر واکنشی نشان دهد، واکنش ما بسیار سخت تر خواهد بود /عملیات ما محدود بود اما... /عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود