Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی انصاری فر روز شنبه در جلسه شورای مسکن استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: دو هزار و ۲۲۵ نفر از فرزندان شهدا، جانبازان ۷۰ درصد و ایثارگران متقاضی دریافت مسکن در استان مرکزی هستند که یک هزار و ۷۱۱ نفر آنان در اراک و ۳۹۵ نفر در ساوه هستند.

وی ادامه داد: در منطقه شهرک قائم شهر اراک زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع وجود دارد که در آن ساخت ۲۶۴ واحد مسکونی برای این قشر در چهار بلوک چهار طبقه انجام شده که در حال حاضر از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی افزود: در منطقه پامچال شهر صنعتی اراک نیز یک زمین سه هزار متری وجود دارد که برای ساخت تعدادی واحد به منظور تأمین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4835045

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران مسکن طرح اقدام ملی مسکن بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس دهه فجر گرگان شهرکرد قزوین ایلام شیراز خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۱۵ هزار داروی وارفارین از ابتدای سال جاری در داروخانه‌های استان توزیع شد.

به گفته دکتر علی یادگاری از ابتدای سال بیش از ۱۵ هزار عدد داروی وارفارین در داروخانه‌های استان توزیع شد. این در حالی است که مصرف ماهانه وارفارین در استان ۱۰ هزار عدد است و با وجود توزیع چند برابری هنوز تا اشباع بازار فاصله داریم.

دکتر یادگاری افزود: با توجه به اینکه هیچگونه کمبودی در تهیه این دارو وجود ندارد و شرایط توزیع دارو در سطح استان مطلوب است، بیماران داروی وارفارین را به اندازه مصرف یک هفته تهیه کنند.

وارفارین از گروه دارو‌های ضد انعقاد خون است که موجب می‌شود خون راحت‌تر در رگ‌ها جریان پیدا کند.

سرپرست معاونت غذا و دارو نیز گفت: ظرفیت انبار داروخانه‌های استان برای سه تا چهار ماه آینده از شیرخشک مورد نیاز تکمیل است و امکان تهیه این قلم در داروخانه‌های استان به راحتی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • تبدیل وضعیت شغلی ۲۳۳ نفر از خانواده ایثارگران در پتروشیمی پردیس
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی
  • نهضت ملی مسکن در فارس پرشتاب و پیشران توسعه
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • بانک‌های عامل در مقابل پرداخت تسهیلات مسکن ملی پاسخگو باشند
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • تحویل ۲۴۰ واحد از پروژه برکت بجنورد به پیمانکار جدید/احداث ۱۳ مدرسه در سایت‌های نهضت ملی
  • مذاکره با کشور‌های اروپایی و آسیایی برای ورود فناوری‌های جدید در ساختمان سازی
  • نظرآباد و اشتهارد دارای بیشترین بافت فرسوده روستایی در البرز هستند