Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@10:55:42 GMT

مشکل پرداخت پول بیرانوند به پرسپولیس حل شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۹۰۱۴

مشکل پرداخت پول بیرانوند به پرسپولیس حل شد

علیرضا بیرانوند قرار است در پایان فصل از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شود و با قراردادی سه ساله به تیم آنتورپ بلژیک بپیوندد.

در مذاکراتی که این باشگاه با پرسپولیسی‌ها برای پرداخت رضایتنامه ۷۰۰ هزار دلاری بیرانوند داشت قرار بر این شد قسط اول این رضایتنامه به این باشگاه پرداخت شود، اما به دلیل مسئله تحریم ایران این باشگاه بلژیکی با مشکل چگونگی پرداخت پول روبرو شده بود که ظاهرا این مشکل حل شده است و در روز‌های آینده قسط اول رضایتنامه دروازه بان پرسپولیس پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند می‌توانست در همین فصل از جمع سرخپوشان جدا شود، اما پس از مذاکرات صورت گرفته بین باشگاه بلژیکی و پرسپولیس و این بازیکن در نهایت او تا پایان فصل در این تیم ماندنی شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند لیگ برتر فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

سنگربان پرسپولیس مدت‌هاست از ترکیب اصلی این تیم دور است و شرایط او برای بازگشت او به ترکیب اصلی مشخص نیست.

به گزارش‌ مشرق، در شرایطی که بعد از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری مسابقات ملی تیم‌های حاضر در این مسابقات خود را برای از سرگیری رقابت‌ها آماده می‌کردند، پرسپولیسی‌ها با خبری شوکه کننده مواجه شدند.

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در اردوی تیم ملی از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شد و به دنبال این موضوع اعلام شد که سنگربان قرمزها حداقل بین ۳ تا ۴ هفته از میادین دور خواهد بود. با توجه به مصدومیت بیرانوند، امیررضا رفیعی در دیدار برابر گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی و صنعت نفت آبادان درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت.

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس امروز کچ دست خود را باز خواهد کرد و بعد از آن بین یک هفته تا 10 روز باید ادامه روند درمان و توان‌بخشی خود را پیگیری کند.

به این ترتیب به احتمال زیاد بیرانوند دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که روز هفتم اردیبهشت ماه از برگزار خواهد شد را از دست خواهد داد و رفیعی در این بازی نیز سنگربان قرمزها خواهد بود. بیرانوند می‌تواند در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در بازی حساس سرخ‌پوشان برابر سپاهان اصفهان این تیم راه همراهی کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد
  • بیرانوند به بازی حساس پرسپولیس می رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟