Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث شنبه ۵ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سرقت اماکن خصوصی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، در شهرستان رامسر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد ند.

او از دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در این ارتباط نیز خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۱۷ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۳ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۷ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۵۱ موتور سیکلت و ۱۹ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری ۲۶ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز خبر داد و گفت: در ادامه اجرای این طرح با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ۱۹۰ مقادیر قابل قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اماکن خصوصی پلیس آگاهی مرجع قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: سه سارقی که اقدام به سرقت کابل‌های برق اماکن خصوصی و صنعتی حومه شاهین شهر می‌کردند در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هادی کیان مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع سرقت، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شاهین شهر هنگام گشت‌زنی در یکی از جاده‌های فرعی سطح حوزه استحفاظی خود، سه سارق را که در حاشیه جاده در حال سوزاندن روکش پلاستیکی مقادیر زیادی کابل برق بودند مشاهده و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی کابل برق فشار قوی مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان افزود: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی شهرستان مشخص شد که آنها از افراد معتاد و سابقه‌دار شهرستان هستند و برای تأمین هزینه اعتیاد خود به صورت شبانه اقدام به سرقت کابل‌های برق باغ ویلاها و اماکن صنعتی حومه شاهین شهر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۲ فقره سرقت کابل برق در سطح این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 746693

دیگر خبرها

  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد