Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعه «شیرهای آلوده» و پخش اخبار مرتبط با آلوده بودن تولیدات شیر استان‌های شمالی توسط رسانه ملی باعث تعطیلی چندین واحد تولیدی محصولات لبنی در گیلان شد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، پخش اخبار مرتبط با آلوده بودن تولیدات شیر استان‌های شمالی توسط رسانه ملی باعث نگرانی مردم و تعطیلی چندین واحد تولیدی محصولات لبنی موفق در گیلان و مصرف کمتر محصولات لبنی توسط مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گیلان با اشاره به لزوم حفظ آرامش بازار و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد آرامش بازار، تعادل قیمت برخی اقلام و حتی روند کاهشی قیمت‌ها بودیم اما همچنان به رصد دقیق قیمت کالاهای اساسی و موردنیاز مردم تاکید داریم. 

آرش فرزام‌صفت به آینده‌نگری در خصوص تامین بازار اشاره و بیان کرد: مجموع نظارت‌ها برای رصد قیمت کالاها باید بیشتر شود و معتقدم که هرچه میزان عرضه بالا رود تعادل و کنترل قیمت‌ها بهتر انجام می‌شود و با جلوگیری از انحرافات و تخلفات، میزان اعتماد مردم به سیستم توزیع نیز بیشتر می‌شود.

رحمانی‌فضلی:‌ عوامل کیک‌های آلوده بازداشت شدندورود مجدد محموله ذرت‌های آلوده به ایران؛ بندر چابهار حالا مبدا ورود استمأموریت لاریجانی به کمیسیون کشاورزی درباره شیر‌های آلوده

وی با بیان اینکه بخشی‌نگری در موضوع پراهمیت نظارت و تنظیم بازار پذیرفتنی نیست و همه سازمان‌ها باید کمک‌کننده باشند خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات به‌حق مردم گیلان، گندم باکیفیت است و نباید گندم بی‌کیفیت سایر استان‌ها را مصرف کنیم از این رو شرکت‌ بازرگانی دولتی موظف به تامین با کیفیت گندم برای استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان به صدماتی که به برخی واحدهای تولیدکننده محصولات لبنی استان به‌دلیل اخبار منتشر شده توسط رسانه ملی وارد شد اشاره و بیان کرد: درحال حاضر هیچ مواد آلوده کننده‌ای در تولیدات شیر و محصولات لبنی این واحدهای تولیدی مشاهده نشده و همه در حال تلاش برای عرضه محصول باکیفیت هستند.

فرزام‌صفت با بیان اینکه هیچ گزارشی مبنی بر وجود مواد آلوده در شیر و سایر محصولات لبنی استان ارسال نشده است ابراز داشت: انتشار این‌گونه اخبار توسط رسانه ملی مبنی بر آلوده بودن محصولات لبنی و شیر ضربه جبران‌ناپذیری به واحدهای تولیدی می‌زند‌.

وی خاطرنشان کرد: پخش اخبار مرتبط با آلوده بودن تولیدات شیر استان توسط صدا و سیما  باعث نگرانی مردم و تعطیلی چندین واحد تولیدی موفق در گیلان و مصرف کمتر محصولات لبنی توسط مردم شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان از صدا و سیمای مرکز گیلان و دانشگاه علوم پزشکی خواست که با تبلیغ مناسب، محصولات باکیفیت لبنی و این واحدهای موفق تولیدی را به مردم نشان دهند و به شایعات کیک‌ها و شیرهای آلوده پایان یابد گفت: اگر موارد غیراستاندارد در این محصولات مشاهده شود قطعاً با آن واحد تولیدی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/612/ ع

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار بوکان پس از گفتگو با دست اندرکاران این واحدها، مسائل و مشکلات آن ها را در دستور کار قرار داد و درخصوص راهکارهای رفع مشکلات این واحدها ضمن بررسی سوابق و اقدامات، پیگیری های لازم را به انجام رساند.

خشایار صنعتی با اشاره به برنامه ریزی فرمانداری در کمیته کارشناسی رفع موانع تولید شهرستان، و همچنین سیاست های  عملیاتی کارگروه رفع موانع تولید استان و بازدید از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع را از اولویتهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در راستای حل مشکلات و همچنين اشتغال شهروندان، سعی داریم که توان واحدهای تولیدی را با پیگیری های استانی و کشوری به حداکثر رسانده و ضمن کاهش موانع زمینه توسعه فعالیت را برای سرمایه گذاران اهلیت دار فراهم نماییم.

در جریان این بازدیدها همچنین تکلیف ماشین آتش نشانی واگذاری به شهرک صنعتی در راستای ارایه خدمات از طریق عقد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی و شهرداری بوکان و همچنین اتمام و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی به لحاظ پیشرفت ۹۰ درصدی به منظور تسریع در بهره برداری مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

خشایار صنعتی در راستای بهبود وضعیت و امنیت خاطر تولیدکنندگان دستورات کاری را به شهرداری، آتش نشانی، اداره صمت و مدیریت شهرک صادر و همچنین به منظور تسریع در تحویل پروژه مدول دوم تصفیه خانه با پیمانکار مربوطه توصیه های لازم را یادآوری و بازه زمانی اتمام کار نیز اعلام شد.

دیگر خبرها

  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر