Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم شهرخودرو ایران گفت: با وجود فشار زیادی که روی تیم بود، اما توانستیم گام نخست را محکم برداریم‌.

به گزارش ایسنا، مجتبی سرآسیایی در خصوص پیروزی تیمش مقابل الرفاع بحرین اظهار کرد: خوشبختانه با همه مشکلات و شرایط خاصی که در چند روز اخیر رخ داد، توانستیم برنده باشیم. واقعا مدیریت اتفاقاتی که رخ داد با توجه به زمان کمی که داشتیم سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فارغ از اتفاقاتی که خارج از زمین مسابقه رخ داد، در جریان بازی، بازیکنانم تمام تلاش خود را برای به بالا نگه داشتن پرچم ایران و خراسان به کار گرفتند. از باشگاه و دوستانی که  این روزها ما را تنها نگذاشتند و کنارمان بودند تا به موفقیت برسیم ممنونم. متاسفانه در مواجه با حریف خارجی، تنها بودیم اما شهرخودرو توانست با همه این شرایط تلخ و سخت، بر حریف غلبه کند.

سرآسیایی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا در گام بعدی پلی‌آف نیز موفق باشیم و بتوانیم لبخند را روی لب هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال در این روزها که مشکلات زیادی وجود دارد، بیاوریم. قول می‌دهیم برای رسیدن به موفقیت، از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و تمام توان‌مان را به کار گیریم تا مقابل حریف قطری نیز به برتری برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجتبی سرآسیایی تیم فوتبال شهرخودرو ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد