Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، القواسمی افزود: طرح ادعایی کاخ سفید در خدمت منافع نتانیاهو در انتخابات مارس آینده است.

رییس جمهوری آمریکا بامداد جمعه گفت که پیش از دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در روز سه‌شنبه از معامله قرن رونمایی خواهد کرد.

سخنگوی جنبش فتح اضافه کرد: ما مطمئن هستیم حق، اراده، پایداری و ثبات قدم مردم فلسطین در برابر ظلم و ستم پیروز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که طرح ادعایی صلح ترامپ تنها در تکمیل اعلامیه منحوس بالفور است.

دولت لندن دوم نوامبر سال ۱۹۱۷ در اعلامیه ای رسمی موسوم به «بیانیه بالفور» وعده تأسیس کشور یهودی را به «لرد روچیلد» سرمایه‌دار صهیونیست داد.

پیش از این نیز «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از مسلمانان خواست که تکلیف خود را برای مقابله با طرح پیشنهادی آمریکا با عنوان "معامله قرن " که وجود فلسطین را هدف قرار داده است، انجام دهند.

به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل، تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که معامله قرن «حاکمیت کامل» این رژیم بر سراسر شهر قدس و الحاق همه شهرک‌ های یهودی‌نشین در کرانه باختری را به رسمیت می‌شناسد.

براین اساس، طرح معامله قرن هیچ حقی را برای بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمینشان قایل نیست و تنها به بازگشت شمار ناچیزی از فلسطینیان اکتفا کرده است.

کارشناسان و تحلیلگران معامله قرن را "سخاوتمندانه‌ترین پیشنهادی" دانسته است که تاکنون از سوی آمریکا به رژیم صهیونیستی ارایه شده و حقوق چندانی را برای فلسطینیان در نظر نگرفته است.

پیش تر به دنبال مطرح شدن طرح معامله قرن اعتراض زیادی در کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای عربی علیه آن مطرح شد.

با رونمایی از این معامله نیز می توان پیش بینی کرد که موج جدیدی از اعتراض ها در کشورهای مختلف جهان علیه این معامله به راه بیفتد که برخی آن را مولودی مرده می نامند.

برچسب‌ها معامله قرن ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معامله قرن ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین معامله قرن ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: گروه‌های مقاومت به وظیفه خود در دفاع از ملت فلسطین عمل خواهند کرد

به گزارش قدس آنلاین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی همه فلسطینیان را به مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی فراخواند و تأکید کرد که گروه‌های مقاومت با استفاده از راهکار و ابزاری که در اختیار دارند به وظیفه خود برای دفاع از ملت فلسطین عمل خواهند کرد.

این جنبش تأکید کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین با گذشت بیش از ۳۰ سال هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی، اکنون مسئول اوضاع کنونی فلسطین است.

جهاد اسلامی همچنین رژیم‌های سازشکار عربی و جامعه جهانی را مسئول تجاوزات شهرک‌نشینان صهیونیستی و فرار آن‌ها از مجازات دانست و با اشاره به اوضاع کرانه باختری، تأکید کرد که هدف از تجاوزات هدفمند این رژیم به کرانه باختری، گسترش سیطره رژیم صهیونیستی بر مسجدالأقصی است.

این جنبش همچنین همه فلسطینیان را در هر مکانی به مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها فراخواند و خواستار اعمال فشار اعراب و مسلمانان بر رژیم صهیونیستی در تمامی عرصه‌ها شد.

جنبش حماس نیز درپی حملات وحشیانه شهرک نشینان به مناطقی در کرانه باختری، خواستار فعال شدن اقدامات مقاومتی در این منطقه و درگیر شدن با شهرک نشینان صهیونیست شد.

رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست به بهانه جستجو برای یافتن یک چوپان صهیونیست مفقود شده، به ناحیه دوما واقع در شمال شرق رام‌الله یورش بردند.

شهرک نشینان مسلح شب گذشته نیز با همراهی نظامیان صهیونیست، به بهانه مفقود شدن این چوپان در اطراف شهرک فلسطینی نشین المغیر به این شهرک حمله کردند و شماری از منازل و تعداد زیادی از خودروهای فلسطینی ها را به آتش کشیدند و چند جوان فلسطینی را زخمی کردند.

در جریان این حمله، یک جوان فلسطینی در تیراندازی توسط صهیونیست ها به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • بیانیه حزب کارگزاران سازندگی در پی پاسخ مقتدرانه ایران
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه/حمله حزب الله به تیپ گولانی در مرز لبنان/ شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید
  • مقام امنیتی: مصر احداث منطقه حائل با غزه را تکمیل کرد
  • رژیم صهیونیستی ۱۵۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد+ تصاویر
  • گروه‌های فلسطینی: اسرائیل همچنان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد
  • گروه‌های فلسطینی حمله ایران علیه مواضع اسرائیل را تبریک گفتند
  • اشغالگران در شن‌های غزه غرق شده‌اند
  • جهاد اسلامی: گروه‌های مقاومت به وظیفه خود در دفاع از ملت فلسطین عمل خواهند کرد