Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@10:23:15 GMT

شکست سنگین بارسلونای ستین در خانه والنسیا

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۹۱۳۰

شکست سنگین بارسلونای ستین در خانه والنسیا

بارسلونا در مستایا مغلوب والنسیا شد تا خیلی زود با سرمربی جدیدش شکست را تجربه کند.

به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا در هفته بیست و یکم لالیگا برابر والنسیا قرار گرفت و ۲ بر صفر مغلوب میزبانش در مستایا شد.

آبی‌اناری‌ها با وجود این که مالکیت توپ را در اختیار داشتند، اما نتوانستند دروازه میزبان را تهدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها بازیکنی که به سمت دروازه شوت کرد لیونل مسی بود. در مقابل بهترین فرصت‌ها به والنسیا رسید. داور در دقیقه ۱۲ یک پنالتی به نفع این تیم گرفت، اما مارک آندره تراشتگن توانست ضربه ماکسیمیلیانو گومس را دفع کند. این تیم در دقیقه ۲۸ هم تیرک دروازه بارسا را لرزاند و توپ بعدی را دروازه‌بان آلمانی به کرنر فرستاد. والنسیا در این دقایق مهمانش را تحت فشار قرار داده بود، اما نتوانست به گلی دست پیدا کند. در نهایت نیمه اول بدون گل تمام شد.

در شروع نیمه دوم بالاخره خفاش‌ها توسط گومس به گل رسیدند. البته شوت این بازیکن در راه با جوردی آلبا برخورد کرد و این گل به نام مدافع بارسا به ثبت رسید. پس از این گل تیم کاتالانی به حمله‌های خود افزود و چند فرصت را از دست داد. مسی می‌توانست گلزنی کند. ضربه آزادش توسط دروازه‌بان والنسیا مهار شد. در چنین شرایطی والنسیا به گل دوم هم دست یافت. گومس دروازه بارسا را در دقیقه ۷۷ برای دومین بار باز کرد. گابریل پائولیستا دقایقی بعد گلزنی کرد، اما داور به کمک VAR آن را مردود اعلام کرد تا نتیجه ۲ بر صفر باقی بماند. در ادامه مهمان در گلزنی موفق نبود و نخستین شکست خود را با کیکه ستین تجربه کرد.

بارسلونا با ۴۳ امتیاز در صدر جدول باقی ماند، اما در صورت تساوی یا برد رئال مادرید جایگاهش را از دست خواهد داد. والنسیا با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و به رتبه پنجم صعود کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه بارسلونا تابناک ورزشی لالیگا عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم

سعید مهری از طرفداران باشگاه رئال مادرید است.

دانلود (9MB)

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • تمامی گل های بارسلونا در فصل 2015/16 رقابت های لالیگا / فیلم
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • نفس راحت بارسا: زخمی برگشتند، مصدوم نه!‏
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد