Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال جاری گزارشی از تیراندازی در یک منزل مسکونی در یکی از خیابان‌های شهر ساوه به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد و با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد که افرادی ناشناس با ورود به منزلی مسکونی، به سمت مادر و دختری تیراندازی کرده و از آنان مقداری طلاجات سرقت کرده و متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان فوت مادر خانواده و مجروح شدن فرزندش در این سرقت مسلحانه اضافه کرد: از همان ساعات اولیه حادثه، بلافاصله پلیس شهرستان با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان، تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی عاملان این قتل آغاز کردند و سرنخ‌هایی از دست داشتن یک زن و مرد جوان در این سرقت مسلحانه به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه گفت: با تکمیل تحقیقات پلیس مشخص شد سارقان چندی پیش خودروی استفاده شده در این سرقت را با بیهوش کردن یک راننده خودروی مسافرکش که از استان همدان به سمت رباط کریم در حال تردد بوده است، سرقت کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی اضافه کرد: با تکمیل اطلاعات کارآگاهان پلیس و ثبت توقیف خودرو در سامانه پلیس، خودروی سارقان در حالی که سرنشینان آن حضور نداشتند، در حاشیه شهر کرمانشاه مورد شناسایی قرار گرفت و توقیف شد و در بازرسی از آن سلاح استفاده شده در قتل و وجوه نقد حاصل از فروش طلاجات سرقتی به دست آمد.

مفخمی اضافه کرد: در ادامه اقدامات کارآگاهان پلیس استان، اطلاعاتی از حضور قاتل فراری تحت تعقیب که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت بود، در منزلی مسکونی در استان کرمانشاه به دست آمد و با همکاری اطلاعاتی صورت گرفته با پلیس این استان، فرد قاتل در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان ساوه انتقال داده شد.

وی ادامه داد: با دستگیری این فرد و اعترافش به سرقت مسلحانه و قتل زن ساوجی، پیگیری‌های بعدی برای دستگیری دیگر همدست این فرد که خانمی جوان و ساکن استان همدان بود، ادامه یافت.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با مراقبت‌های شبانه روزی پلیس، سرانجام همدست دیگر قاتل نیز در منزل یکی از بستگان نزدیکش شناسایی و با اعزام تیم‌هایی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ساوه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس ساوه انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دیگر اعترافات دستگیرشدگان گفت: با دستگیری این فرد و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، دست داشتن دو متهم این پرونده در قتلی دیگر در شهرستان نورآباد استان لرستان اثبات و مشخص شد این افراد چندین روز بعد از ارتکاب قتل در ساوه، راننده خودرویی را در این شهرستان به قتل رسانده و خودروی او را به سرقت می‌برند.

مفخمی همچنین اضافه کرد: با پیگیری‌ها و همکاری‌های اطلاعاتی انجام شده، سلاح دیگری از این افراد که به افرادی ناشناس در یکی دیگر از استان‌های کشور فروخته شده بود، نیز کشف و دستگیر شدگان با تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4835065

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی قتل بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر تعطیلی مدارس دهه فجر گرگان شهرکرد قزوین ایلام شیراز خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین