Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@09:18:29 GMT

کنفرانس خبری مجیدی و سرمربی الکویت لغو شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۹۲۳۲

صراط:

نشست خبری سرمربیان دو تیم استقلال و الکیوت کویت به دلیل عدم شرکت خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سالن کنفرانس خبری لغو شد.

به گزارش خبرورزشی استقلال امشب با 3 گل حریف خود را شکست داد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استقلال سرمربیان کنفرانس خبری مجیدی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

عده‌ای عنوان کردند که امیر قلعه‌نویی از رامین رضایت ندارد و بعد هم بحث جوان‌گرایی در تیم ملی و خط خوردن نفراتی، چون روزبه چشمی، کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی مطرح شد، اما بر خلاف بعضی از پیش‌بینی‌ها رامین رضاییان دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد.

رضاییان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی برگشت با ترکمنستان هم کنار امیر قلعه‌نویی نشست و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد تا مشخص شود شانس زیادی برای بازگشت دوباره به ترکیب اصلی تیم ملی دارد.

معمولا در مسابقات ملی هر بازیکنی که همراه با سرمربی تیم به کنفرانس می‌رود در بازی تیم فیکس می‌شود و تا حالا سابقه نداشته بازیکنی به کنفرانس برود، اما فردای آن روز در ترکیب نباشد. بر همین اساس قاعدتا رامین رضاییان هم باید دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی بازی کند که در آن صورت صالح حردانی که در بازی رفت مقابل ترکمنستان یک پاس گل ارسال کرد، نیمکت‌نشین می‌شود.

رضاییان در جام ملت‌های آسیا عملکرد پرفراز و نشیبی داشت، اما در مجموع همراه با سپاهان فصل خوبی را سپری کرده و باید دید تا چه زمانی می‌تواند در تیم ملی کشورمان بازی کند. فراموش نکنیم که سن رامین تا حدی بالا رفته و جام جهانی هم دو سال دیگر برگزار می‌شود و در واقع تا آن زمان رامین و بقیه بازیکنان تیم ملی ۲ سال دیگر پیرتر می‌شوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند
  • گریه‌های شدید وینیسیوس در کنفرانس خبری جهان را تکان داد + ویدئو
  • اشک ریختن وینیسیوس در کنفرانس خبری برزیل پس از سوال خبرنگار در رابطه با نژاد پرستی / فیلم