Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی به خاطر جان باختن عده‌ای از مردم ترکیه در حادثه زلزله در استان الازیغ، آمادگی همه جانبه ایران را برای کمک رسانی به مردم مناطق آسیب دیده اعلام کرد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس جمهور در پیامی به "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور ترکیه، ضمن تسلیت و ابراز همدردی به خاطر جان باختن و مصدوم شدن عده‌ای از مردم این کشور در حادثه زلزله در استان الازیغ، آمادگی همه جانبه دولت جمهوری اسلامی ایران را برای کمک رسانی به مردم مناطق آسیب دیده اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام تسلیت حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای رجب طیب اردوغان

رئیس جمهور محترم ترکیه

وقوع زلزله در استان الازیغ آن کشور و جان باختن و مصدوم شدن عده‌ای از مردم در آن استان، موجب تاثر و تالم خاطر شد.

به نمایندگی از سوی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی، این ضایعه را به جناب عالی و مردم آن کشور دوست و برادر تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای خانواده‌های داغدیده صبر و شکیبایی مسالت دارم.

دولت جمهوری اسلامی ایران آمادگی همه جانبه خود را برای کمک رسانی به مردم مناطق آسیب دیده اعلام می‌دارد و امیدوار است با عنایت خداوند بزرگ هر چه سریعتر آثار این بلیه طبیعی رفع و آرامش به مناطق زلزله زده بازگردد.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روحانی تسلیت زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله در تنیس روی میز جهان؛ بنیامین فرجی کیست؟

بنیامین فرجی پدیده‌ای کم‌نظیر در تاریخ تنیس روی میز ایران به حساب می‌آید که حالا در صدر رنکینگ نوجوانان جهان قرار گرفته است. این پسر ۱۴ ساله که در انتخابی تیم ملی بزرگسالان هم شرکت کرد و سوم شد، تنها یک گام تا رسیدن به پیراهن تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان فاصله داشت. 

اوج کار بنیامین فرجی در اولین روز‌های سال جدید مسابقات فیدر لبنان بود که با حضور بزرگان پینگ پنگ دنیا در رده سنی بزرگسالان برگزار شد. پدیده ایرانی تونست با نوید شمس ۱۸ ساله، در رقابت‌های دوبل اولین مدال ورزش کشور در سال ۱۴۰۳ رو به دست بیاورد و روی سکوم سوم ایستاد. 

بنیامین ۱۴ ساله نشان داده که از همین حالا برای چینی‌ها خط و نشان می‌کشد. سال قبل بود که تیم ملی ایران پینگ پنگ در لائوس برای اولین بار در رده سنی نوجوانان توانست مدال برنز آسیا را کسب کند. در یک چهارم نهایی با دو بردی که بنیامین فرجی مقابل کره جنوبی کسب کرد، تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافت. در نیمه نهایی نیز مقابل چین، ایران ۱ بر صفر پیش افتاد و بنیامین فرجی تنها برد ایران مقابل چین را رقم زد؛ اگرچه در نهایت ۳-۱ به چین باختیم و فینالیست نشدیم.

پدر بنیامین از قهرمانان سابق تیم ملی بوده و هم اکنون نیز سرمربیگری تیم ملی امید بر عهده رضا فرجی پدر بنیامین فرجی است. 

این پدیده و ستاره نوظهور تنیس روی میز جهان برای ورود به مسابقات بزرگسالان هیچ درنگی نکرده و هم اکنون در رده سنی بزرگسالان هم رنکینگ ۲۱۲ دنیا را تصاحب کرد و با درخشش در مسابقات فیدر لبنان ۱۵ پله صعود را تجربه کرده است. فرجی هم اکنون نفر ۶ پینگ پنگ بازان ایرانی در رنکینگ جهانی بعد از نوشاد عالمیان، امیرحسین هدایی، نیما عالمیان، امیرمهدی کشاورزی و نوید شمس به حساب می‌آید و بالاتر از افشین نوروزی، امین احمدیان و سروش امیری نیا قرار گرفته است.

اما اخیرا فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ هفته سیزدهم خود را منتشر کرد و بنیامین فرجی ملی پوش نابغه پینگ پنگ ایران همچنان صدرنشین رده سنی نوجوانان جهان در رده سنی زیر ۱۵ سال قرار گرفت. در این رنکینگ بنیامین فرجی با ۳۴۴۵ امتیاز همچنان بالاتر از ورزشکارانی از کشور‌های کره جنوبی، ژاپن و چین رتبه نخست جدول رده سنی زیر ۱۵ سال و نوجوانان جهان را در اختیار دارد.

پیج فدراسیون جهانی همچنین با انتشار عکسی از بنیامین با مشت‌های گره کرده نوشت: "بنیامین فرجی بازیکنی هست که توانست بیشترین قهرمانی را در رویداد‌های سال ۲۰۲۳ کسب کند. "

این صفحه با اشاره به ۹ قهرمانی متوالی فرجی در سال ۲۰۲۳ میلادی به یک قهرمانی بیشتر این بازیکن از سان اینگشا چینى اشاره کرد و توانمندی این پسر شایسته ایرانی را مورد تمجید قرار داد.

حالا بنیامین در ۱۴ سالگی به بزرگترین امید ایرانی‌ها برای پایان دادن به امپراطوری چینی‌ها در پینگ پنگ آسیا تبدیل شده بود و با این سیر پیشرفت بعید نیست که تا چند دیگر او در رده سنی بزرگسالان هم موفق به کسب مدال‌های خوشرنگ شود. البته که سال گذشته تیم ملی تنیس روی میز ایران توانست در بخش تیمی بازی‌های آسیایی به مدال برنز تاریخی دست پیدا کند.

منبع: ورزش سه

tags # ورزش سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • اردوغان با بایدن دیدار می‌کند
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ عمومی تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • آبان ۱۴۰۲؛ «این مملکت، مال حزب‌اللهی‌هاست!»
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • زلزله در تنیس روی میز جهان؛ بنیامین فرجی کیست؟
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند