Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@03:33:00 GMT

بارش برف در جاده های استان گیلان و خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۹۵۱۰

صراط:

در محور اسالم - خلخال در استان گیلان و محورهای مشهد-سرخس، درگز-امام قلی و سبزوار جوین در استان خراسان رضوی وضعیت جوی به صورت بارش برف گزارش شده است.
به گزارش ایرنا بر اساس این گزارش محورهای اهواز-آبادان و اهواز-شوشتر در استان خوزستان و محورهای مشهد-فریمان، مشهد-چناران، مشهد-نیشابور نیز بارش باران گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس راهور ادامه داد: اکثر محورهای استان خراسان  رضوی و محور اهواز- آبادان در استان خوزستان مه گرفتگی همراه با کاهش می باشد و همچنین تردد در محورهای اسالم-خلخال،  سیاهکل-دیلمان و آستارا- اردبیل در استان گیلان با زنجیر چرخ امکان دارد.
بر اساس این گزارش آزادراه تهران-کرج(محدوده گرمدره و از پل کلاک تا پل فردیس) و آزادراه کرج-قزوین(محدوده پل فردیس تا مهرویلا) از ترافیک نیمه سنگین برخوردار ا ست و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام  و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هم‌وطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع‌رسانی www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محور اسالم خلخال استان گیلان بارش برف صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد

زهرا آهنگرزاده گفت: این بارش ها در مناطق کوهستانی همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد بود و با شدت گرفتن آن در ساعات بعدازظهر احتمال وقوع سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: از عصر امروز با افزایش رشد ابر، آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی ابرناک می‌شود که بارش ها به طور پراکنده از ظهر امروز در مناطق غربی استان آغاز خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین وزش باد همراه با وقوع خسارت از دیگر پدیده های جوی است که به تدریج بر مناطق مرکزی و جنوبی خراسان رضوی تاثیر خواهد گذاشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هفت و سرخس با ۳۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۶ درجه است و طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۶ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • سلامت خانواده؛ محور برنامه های هفته سلامت در خراسان رضوی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان