Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا در مرزهای آبی تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: مرزبانان مستقر در پست و کنترل کنگان در راستای حراست و حفاظت از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران و امنیت پایدار در دریا، با نظارت و کنترل مداوم و مستمر بر نوار ساحلی، با هرگونه جرایم و تخلفات به جد مقابله و برخورد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مرزبانان با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و در عملیاتی موفقیت‌آمیز در نوار ساحلی و با ناکام گذاشتن اخلالگران در مرزهای استان موفق شدند یک شناور را توقیف کردند.

وی افزود: در جریان این عملیات، ۱۵۸ دستگاه ماشین لباسشویی، ۳۶ دستگاه یخچال، ۶۰۰ حلقه لاستیک خودرو، ۴ دستگاه آب‌سردکن، ۱۷ دستگاه دوچرخه و تعداد ۳۹ هزار و ۴۸۰ عدد لوازم و پوشاک ورزشی شامل دستکش، عصای کوهنوردی، قمقمه آب و… کشف شد.

رضایی نژاد با اشاره به دستگیری ۵ قاچاقچی و توقیف یک فروند شناور تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۷۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از انجام اقدامات قانونی، تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

کد خبر 4835088

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر مرزبانی بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر دهه فجر تعطیلی مدارس گرگان شهرکرد ایلام قزوین شیراز خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 سیلاب قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه

سرهنگ مستجاب فتحی گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالا فاقد مجوز و قاچاق، هنگام پایش و تردد‌های خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰ تن روغن موتور شامل ۴۲۵ بطری، سطل و قوطی انواع روغن موتور خارجی که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود کشف و خودرو مربوطه نیز توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله روغن ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین انتظامی مراغه در پایان با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاق کالا و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند؛ از هموطنان درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد