Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: در روز تدفین سردار سلیمانی گفتند شکسته‌شدن هیبت نظامی آمریکا به برکت خون شهداست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی امشب در مراسم گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن در مصلی قدس آمل با اشاره به این حماسه بزرگ اظهار کرد: تعبیری که حضرت امام راحل از آمل در وصیت نامه خود داشتند، نسبت به هیچ شهری نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مردم آمل در حماسه ششم بهمن ریشه فساد را از بین بردند، عنوان کرد: مردم با سخنان امام(ره)، حرکت کردند، سنگر بستند و با این فریب خوردگان را که میخواستند آمل را فتح کنند و بعد از آن شهری دیگر را از ریشه از بین بردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری منافقان را کف روی آب خواند و تاکید کرد: ایران کشور امام حسین(ع) است، کشور اربعین، امام موسی بن جعفر (ع) و اهل بیت است؛ اطمینان میدهم این پرچم به دستان امام زمان (عج) خواهد رسید و به دست صاحبش خواهد رسید.

وی تشیع با شکوه سردار سلیمانی را بیمه انقلاب و نظام خواند و تاکید کرد: در تشیع پیکرش فقط مومنین نبودند، حتی غیرمحجبه ها و غیر مسلمانان نیز حضور پر رنگی داشتند.

محمدی گلپایگانی ادامه داد: مسافت و فاصله کانونی آفریقای جنوبی تا کشورمان ۱۲ ساعت با پرواز است؛ اما هنوز مراسمات شهادت سردار سلیمانی ادامه دارد و این از برکت خون مقدس حاج قاسم است.

وی با تاکید اینکه خون سردار سلیمانی زایش دارد، خاطرنشان کرد: نام سردار سلیمانی در تاریخ کشور ثابت و پایدار خواهد بود و در آینده سلیمانی های زیادی خواهیم داشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: خاطره حماسه سال ۶۰ آمل را گرامی می داریم که برای حفظ انقلاب ۴۱ شهید تقدیم کردند.

وی مازندران را از نقاط مهم کشور دانست و خاطرنشان کرد: رژیم پهلوی تمام سعی شان بر این بود تمام آداب دینی و فرهنگی را نابود کند؛ اما مردم نشان دادند که اعتقادات شان ریشه در خاندان اهل بیت دارد و تربیت شده عشق به حسین ع هستند.

محمدی گلپایگانی ادامه داد: آتش محبت حسین (ع) هرگز خاموش نخواهد شد و چقدر رضاخان تلاش بر نابودی آتش عشق این امام عزیز داشت و بر روضه خوانی حسین (ع) به شدت مخالفت می کرد.

وی با تاکید اینکه شهدای آمل همیشه زنده اند، بیان کرد: به نص صریح قرآن، شهید ماندگار است، اگر امروز در دنیا نفس می کشیم، زیر گارد استکبار نمی رویم و به گفته فرمانده سپاه به دشمن اجازه نمی دهیم.

سخنران حماسه ۶ بهمن آمل ادامه داد: در روز تدفین سردار گفتند مرگ بر اسرائیل، تهدید تو خالی نیست، ما  پایگاه الاسد را زدیم؛ در واقع نیروهای نظامی امریکا را زدند و این همه جرات، هیبت و نیروهای متعهد به برکت همین شهداست.

وی با بیان شهادت حاج قاسم، عنوان کرد: یک نظامی بود، جزو نیروهای مسلح و فرمانده قدس بودند، اما در کنارش یک دیپلمات برجسته بود که حضورش در عراق، یمن، سوریه آنقدر مسلط بود که اسمش دشمنان را می ترساند.

محمدی گلپایگانی تشییع پیکر حاج قاسم را بی نظیر خواند و تصریح کرد: تا بحال در تاریخ این چنین تشیع جنازه ای مشاهده نشده است؛ سرداری که مانند اربابش اربا اربا به شهادت رسید و ان همرزمش ابومهندس در یک کیسه پلاستیکی جای گرفت و در تشییع جنازه اش در کربلا،نجف، کاظمین، اهواز، مشهد، تهران، قم و در کرمان کجای دنیا چنین تشییع را سراغ داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • شب عملیات کجا بودی؟
  • شرق: هیبت اسرائیل در حماسه حمله ایران فرو ریخت
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد