Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@07:48:25 GMT

زلزله دوباره ترکیه را لرزاند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۹۸۸۲

رسانه‌های ترکیه‌ای از وقوع زلزله نسبتا قدرتمند دیگری در استان الازیق ترکیه خبر دادند.

اخبار بین الملل - شدت زمین لرزه شنبه شب ۵.۱ ریشتر اعلام شده و هنوز گزارشی درباره تلفات یا آسیب دیدگاه احتمالی این زمین لرزه ارائه نشده است.

پیش از این و بنابر اعلام مدیریت بحران ترکیه، تلفات زلزله ۶.۸ ریشتری شامگاه جمعه در مناطق شرقی این کشور به ۲۰ کشته و ۱۰۱۵ مجروح رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم‌های امداد و نجات در حال جستجو برای نجات ۳۰ نفر از افرادی هستند که در زیر آوار مانده‌اند.

همچنان احتمال افزایش تلفات این زمین‌لرزه وجود دارد.

شامگاه جمعه زلزله‌ای به قدرت ۶.۸ ریشتر شرق ترکیه را لرزاند. کانون این زلزله که حوالی ساعت ۲۱:۰۰ به وقت محلی رخ داد، عمق هفت کیلومتری شهرستان سیوریجه در ۳۰ کیلومتری الازیق اعلام شده و در استان‌های دیاربکر، شیرناک، ماردین، شانلی اورفا، گوموشحانه، سامسون و ملردین حس شده و گفته می‌شود حدود بیست ثانیه طول کشیده است.

حدود سیزده دقیقه پس از زلزله نخست، زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۴ ریشتر دوباره ترکیه را لرزاند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار بین الملل زمین لرزه امداد و نجات ترکیه زلزله زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است

مجید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: بامداد امروز در طی دو مرحله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، لرزید که بنا به اطلاعات موجود زلزله اول ب ه بزرگی ۴.۸ ریشتر در عمق هفت کیلومتری زمین ساعت ۲۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه و زلزله دوم با قدرت ۳.۷ ریشتر ساعت یک و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه بامداد امروز چهارشنبه حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل در استان سیستان‌وبلوچستان را لرزاند..

وی ادامه داد: پس از وقوع این دو زمین لرزه، بلافاصله گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر شده و به بررسی محلهای آسیب پذیر پرداختند.

وی اظهار کرد: تا این لحظه، خوشبختانه گزارشی از خسارت این دو زمین لرزه گزارش نشده و همچنان گروه‌های ارزیاب در منطقه حاضر بوده و در حال بررسی منطقه هستند.

کد خبر 6080547

دیگر خبرها

  • زمین‌لرزه نسبتا شدید جنوب ژاپن را لرزاند
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • زلزله ۴.۸ ریشتری سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • زلزله ۴.۸ سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • زمین لرزه فاضل آباد گلستان را لرزاند
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • زلزله سرپل ذهاب را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند