Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@23:53:54 GMT

قاتلی در تالش دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۹۹۰۰

قاتلی در تالش دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین جمال‌دار روز شنبه اظهار کرد: امروز در پی تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مردی ۶۲ ساله در درگیری در بازار محلی تالش، ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع در محل جرم حضور یافتند.

وی افزود: با استفاده از شگردهای پلیسی، قاتل ۲۳ ساله کمتر از یک ساعت بعد از قتل، دستگیر شد و اعتراف کرد که در حین فروش میوه در بازار محلی، بر سر قیمت میوه با مقتول اختلاف پیدا کرده و بعد از درگیری لفظی، با مشت و لگد و ضرب و شتم، او را مجروح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تالش ادامه داد: نیروهای امدادی، مجروح را به بیمارستان منتقل کرده بودند اما در مسیر انتقال، به علت شدت صدمات و جراحات وارده فوت کرده بود.

جمال دار گفت: کارشناسان، علت مرگ را ضربه به قفسه سینه و ایست قلبی عنوان کردند و طبق دستور مرجع قضائی، سه نفر از همدستان قاتل نیز که در صحنه حضور داشتند، دستگیر شدند.

او با اشاره به تحویل داده شدن متهمان به مرجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد در مراودات روزمره با صبر، بردباری، خویشتنداری و فرو بردن خشم از بروز چنین فجایع ناگوار جلوگیری کنند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تالش قاتل حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد