Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:10:47 GMT

مقصودلو در جبل‌الطارق صدرنشین شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۹۹۵۶

مقصودلو در جبل‌الطارق صدرنشین شد

نمایندگان کشورمان امشب دو برد یک تساوی و یک باخت در تورنمنت جبل الطارق کسب کردند و پرهام مقصودلو به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه" تورنمنت جبل الطارق که یکی از مهمترین تورنمنت های جهانی میباشد و اساتید زیادی هرساله درآن شرکت میکنند امشب در دور پنجم با تساوی قابل توجه آتوساپورکاشیان برابر قهرمان سابق جهان از چین ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در بالای جدول استاد بزرگ پرهام مقصودلو نفر اول ریتینگ داران ایران با درجه 2674 با مهره سیاه  روی میز 3 برابر استاد بزرگ گریگوری کایدانوف از آمریکا با درجه 2546قرارگرفت و ضمن شکست حریف خود  4.5امتیازی شد و به صدر جدول(مشترکا) صعود کرد.
 
استاد بزرگ محمدامین طباطبایی با درجه 2638 بر روی میز 16 با مهره سفید  برابر واسیلیوس  استاد بزرگ یونانی با درجه  2526قرارگرفت و پس از 21حرکت در برابر حریف خود شکست خورد و 3امتیازی باقی ماند.

 

 

آتوسا پورکاشیان استاد بزرگ بانوان کشورمان با درجه 2305 بر روی میز 43 با مهره سفید برابر تان ژونئی  استاد بزرگ و قهرمان سابق بانوان جهان از چین  با درجه 2493 قرار گرفت وبا ارائه بازی دقیق موفق شد با حریف نامدار خود تساوی کندو 3امتیازی شود.

 

 

استاد بزرگ پویا ایدنی با درجه 2577 برروی میز 49 با مهره سیاه  برابر استاد بین المللی آلمانی دکتر گشنیتزربا ریتینگ 2361قرارگرفت و با شکست حریف خود جمع امتیازات خود را به عدد 3رساند.

 

شطرنج پرهام مقصودلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شطرنج پرهام مقصودلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ یک فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین، تیم خیبر خرم آباد در کرج و در دیداری حساس مقابل میزبان خود سایپا یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد، اما همچنان در صدر جدول باقی ماند. سایپا هم در رده پنجم جدول قرار دارد.   در دیگر مسابقه حساس هفته هم تیم چادرملو اردکان در زمین داماش گیلان انتهای جدولی بدون گل متوقف شد. داماش با ۲۰ امتیاز در رده هفدهم جدول است.   نتایج دیدار‌های امروز لیگ یک فوتبال به شرح زیر است:   سایپا ۱ - ۰ خیبر خرم آباد داماش گیلان ۰ - ۰ چادرملو اردکان نفت و گاز گچساران ۰ - ۱ شهر راز شیراز مس سونگون ۱ - ۱ پارس جنوبی جم فجر سپاسی شیراز ۱ - ۱ آریو اسلامشهر مس کرمان ۲ - ۰ شهرداری آستارا   به این ترتیب هر دو مدعی صعود و قهرمانی در این هفته خارج از خانه شکست خوردند. در حال حاضر خیبر خرم آباد با ۶۱ امتیاز صدرنشین است، چادرملو ۵۶ امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد و تیم‌های فجر شهید سپاسی و نفت مسجدسلیمان بترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟
  • کار بزرگ ناهید کیانی در صربستان
  • کار بزرگ ناهید کیانی
  • حذف شهسواری با شکست برابر حریف ایتالیایی
  • سرپرست شمس آذر: شاید در بازی با استقلال جای صدرنشین عوض شود/ می‌رویم تا کار بزرگی کنیم