Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@18:41:17 GMT

رسانه در توسعه و پیشرفت استان نقش آفرین است

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۰۰۷۸

رسانه در توسعه و پیشرفت استان نقش آفرین است

حجت الاسلام شاهرخی، به نقش مهم رسانه در رشد و توسعه استان اشاره کرد و گفت: با تکیه بر وحدت و همدلی و ظرفیت رسانه باید در جهت رفع مشکلات و عقب ماندگی ها در زمینه های مختلف گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سید احمدرضا شاهرخی»، شامگاه شنبه(5 بهمن ماه) در دیدار با اصحاب رسانه استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، افزود: در شرایط حساس دنیای امروز رسانه رسالت خطیری بر دوش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش آگاهی بخشی رسانه، عنوان داشت: رسانه با انجام وظیفه به موقع و درست در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه نقش مؤثری در رفع مشکلات جامعه دارد.

 

وی ادامه داد: اکنون در یک مقطع حساس تاریخی هستیم و هر تصمیمی که امروز گرفته می‌شود در سرنوشت کشور تأثیر دارد و نقش رسانه در این ایام از اهمیت بالایی برخوردار است که نباید از آن غافل شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت وحدت و همدلی در زمینه رفع مشکلات استان تأکید کرد و افزود: همه باید با وحدت، تعامل و همدلی در هر موقعیتی که قرار داریم در جهت رفع مشکلات استان و برطرف شدن عقب ماندگی ها در عرصه های مختلف گام برداریم.

 

وی یادآور شد: برای رسیدگی به مشکلات استان لرستان کارگروه هایی تشکیل شده وو مسائل و مشکلات را بررسی می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه صداقت، دانش و بصیرت اهل رسانه امری مهم و تأثیرگذار در ایفای نقش این قشر است، گفت: رسانه به عنوان چشم بینا و گوش شنوای جامعه باید در ایفای نقش خویش و کمک برای توسعه جامعه و رفع مشکلات قدم بردارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان بیان کرد: نماینده ولی فقیه نقشی پدرانه دارد و رقیب روحانیون و مسئولان استان نیست‌، اگر چه مجری هم نیست اما نباید با اجراییات بیگانه باشد.

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما نماز جمعه سردار سلیمانی انتخابات سواد رسانه ای اصحاب رسانه رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز سه شنبه در دیدار محمدمهدی رحمتی، مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر با بیان این که خبرگزاری مهر خلأ رسانه‌ای در شهرستان‌های استان تهران را پر کرده است، گفت: شهرستان‌های استان تهران با جمعیت نزدیک به پنج میلیون نفری نیازمند توجه بیشتر رسانه‌ای است.

وی ضمن انتقاد از رسانه ملی برای کم مهری به شهرستان‌های استان تهران گفت: رسانه ملی دفاتر شهرستانی را تعطیل کرده است و متأسفانه شبکه تهران نیز تنها در یک بخش نیم ساعته به شهرستان‌های استان تهران می‌پردازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهرستان‌های استان تهران باید شبکه مستقل سیما داشته باشد، اما در خلأ رسانه‌ای موجود، شاهد نقش آفرینی قابل تقدیر خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیگر به ویژه خبرگزاری مهر هستیم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت رسانه‌ای خبرگزاری مهر در استان تهران و نقش آفرینی در جهاد تبیین گفت: بحمدالله جایگاه خبرگزاری مهر در فضای رسانه‌ای و اطلاع رسانی کشور مقبول است و این خبرگزاری در بزنگاه‌ها جهادی وارد شده و گرفتار افراط و تفریط نیز نشده است.

محمودی نگاه خبرگزاری مهر به مشکلات اجتماعی و آسیب‌ها در این زمینه گفت: رسانه حلقه وصل مناسبی برای رفع مشکلات مردم و مطالبه گری است، ورود چالشی به مشکلات مردم و اطلاع رسانی مطالبات مردم و اجبار مسئولین به پاسخگویی به مطالبات مردمی اهمیت فراوانی دارد.

کد خبر 6087004

دیگر خبرها

  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس